از جان باختن ۷ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و تصریح کرد: جمع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۸۲۹ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 03 September 2020
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، گفت: از بررسی ۲۵۶ هزار و ۳۹۷ آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹، تاکنون ابتلای قطعی ۴۴ هزار و چهار بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است.
 
او از جان باختن ۷ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و تصریح کرد: جمع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۸۲۹ نفر رسیده است.
 
معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: تاکنون ۴۱ هزار و ۲۵۵ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.
 
دکتر همتی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، ۷۱۰ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
 
او همچنین بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده و رعایت فاصله فیزیکی از سوی مردم استان تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار