مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای ارتقای خدمات تخصصی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹، چند محموله تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای تجهیز و راه‌اندازی ۲۰ تخت مراقبت‌های ویژه (ICU) به مرکز گلستان تحویل شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 03 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،تورج شیرزادیان اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر تیم مدیریتی دانشگاه و زحمات شبانه‌روزی کادر بیمارستانی امام رضا (ع) در مدت کمتر از ۷۲ ساعت عملیات نصب، راه‌اندازی و آموزش این تجهیزات تخصصی از جمله ۱۵ دستگاه ونتیلاتور، ۱۵ دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی بیمار و به اتمام رسید و این بخش در شرف خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

وی گفت: ارزش ریالی این حجم از تجهیزات نزدیک به هفت میلیارد تومان است و سایر لوازم موردنیاز این بخش نیز به زودی تحویل می شود.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و پیگیری صورت گرفته، راه‌اندازی ۵۰ تخت آی.سی.یو ICU در ۲ مرکز اصلی کووید ۱۹ استان در دست اقدام قرار گرفته که امروز شاهد راه‌اندازی مرحله اول آن در مرکز گلستان بودیم.

شیرزادیان افزود: یکی از روش‌های موثر درمان مبتلایان به این بیماری که وارد مرحله خطرناک آن می شوند، ارایه خدمات تخصصی در بخش‌های ویژه است که با تحقق این مهم گامی اساسی در جهت کاهش میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به ویروس کرونا برداشته خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار