در پی رعایت دستورالعمل های بهداشتی
استاندار آذربایجان غربی از رعایت همگانی دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری های دهه اول محرم امسال قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 02 September 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، متن کامل پیام استاندار آذربایجان غربی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم موسم شگفت انگیزی است که عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و تمامی آزادگان جهان عزادار فرهنگی تاثیرگذار از اقدامی بزرگ می شوند. هر ساله مردم تلاش می کنند با برگزاری محافل و مجالس عزاداری ارادت خود را به حضرت امام حسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان بروز دهند و بیرق حسینی را برافراشته نگاه دارند.

بی تردید شیوع ویروس کرونا تاثیر بسیار زیادی بر زندگی، روابط، مراسم و آیین های مردمی داشته است و تا به امروز مردم همراهی ارزشمندی با تدابیر ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا انجام داده اند که در کاهش شیوع این ویروس موثر بوده است. در هنگامه محرم و عزای حسینی مردم شریف و حسینی استان آذربایجان غربی همراه با مردم جای جای ایران اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تمامی مواردی که مورد تاکید ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا بود، توانستند مدلی ارزشمند از شعورِ پر شور دینی و عاشورایی را در دهه اول محرم بیافرینند.

اینجانب از تمامی مردم عزادار، مداحان، خطبا، علما، بانیان مجالس و محافل عزاداری، خیرین، هیات های مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، دستگاه های نظامی و انتظامی، دستگاه های حمایتی و امدادی که با رعایت نظم، توجه به دستور العمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کردند و در راستای کاهش بار فعالیت کادر درمانی همکاری لازم را داشتند، کمال قدردانی و سپاسگزاری را دارم و بر این باورم که اجر این همراهی مومنانه در پیشگاه خداوند منان محفوظ خواهد ماند و در سایه همدلی همگانی سایه شوم این ویروس از سر جامعه بشری، ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی مرتفع خواهد شد.

محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار