ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان ،نظارت بر اجرای پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی تاپایان ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 01 September 2020

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:همزمان با آغاز ماه محرم نظارت های بهداشت محیطی بر فعالیت هیئت های برگزارکننده مراسم های سوگواری امام حسین (ع) درمساجد، تکایا و حسینیه های شهر ستانهای استان با هدف کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای مقابله با کرونا در استان تشدید شد.

وی خاطر نشان کرد:تاکنون بیش از ۱۱۴۰ مورد بازرسی ازطریق بازرسین بهداشت محیط مراکز بهداشت تابعه و ۱۹۱ مورد گشت مشترک با ادارات تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی ازهیئات مذهبی استان انجام شده است.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: بیش از ۱۷۵ جلسه آموزشی با موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا جهت دست اندرکاران هیئت های استان انجام شده بود.

شکیبا تاکید کرد:در دهه اول محرم در راستای نظارت های بهداشتی به ۲۵ هیئت در شهرستان های استان که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند تذکر قانونی و بیش از ۱۲۹۰ مورد کلرسنجی و نمونه برداری از آب شرب هیئات نیز انجام شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار