تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم حریفان خود را در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول و در مسیر صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور شناخت.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴ 01 September 2020

به گزارش تابناک قم، رشته المپیکی والیبال در حالی برای فصل جدید مسابقات لیگ‌های کشور برنامه‌ریزی کرده که امسال هم از استان قم یک تیم در بخش مردان رقابت‌های لیگ دسته اول به میدان خواهد رفت، تیمی که برخلاف دو سال گذشته نامش افق نیست و با عنوان رعد پدافند هوایی به مصاف حریفان می‌رود.

رعد پدافند هوایی قم با کمی تغییر نسبت به تیم افق در حالی به مصاف رقبای حاضر در فصل 1399 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران می‌رود که با اعلام رسمی فدراسیون والیبال، حضور 16 تیم در این لیگ قطعی شده و مسابقات با عنوان جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به انجام می‌رسد.

امسال بیست‌ و ‌نهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود و تیم رعد پدافند هوایی قم در گروه دوم رقابت‌ها با هفت حریف دیگر به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کند تا تیم‌های صعود کننده این گروه به مرحله پلی‌آف لیگ مشخص شوند.

در شرایطی که 26 تیم برای حضور در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان کشور اعلام آمادگی کرده بودند سرانجام برگزاری این لیگ با حضور 16 تیم قطعی شد و رعد پدافند هوایی از قم با تیم‌های پاس گرگان، هوشیار تبریز، عقاب نهاجا، مس رفسنجان، صنایع اردکان، ایران‌شید چالوس، سامسونگ تهران، هیات اردبیل، هیات خراسان‌رضوی، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، سرو قامتان همدان، خوش‌سیما آمل، شهرداری جوان ارومیه و مقاومت بسیج در این لیگ بازی می‌کنند.

در شرایطی که فدراسیون والیبال از تیم‌داری هیات‌های استانی در لیگ ممانعت به عمل آورده، مسابقات این دوره لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان ایران در دو گروه مقدماتی به انجام می‌رسد و فدراسیون والیبال قصد دارد این لیگ را با کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا از مهر ماه استارت بزند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، عقاب نهاجا و نماینده خراسان‌رضوی مسابقه می‌دهند و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم رعد پدافند هوایی در کنار تیم‌های سامسونگ تهران، نماینده اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایران‌شید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز برگزار می‌‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار