اکبرزاده شهردار خوی گفت : توسعه آرامگاه امامزاده سید بهلول (ع) موجب رشد گردشگری مذهبی در خوی میشود .
کد خبر: ۸۹۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ 31 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : شهر تاریخی خوی با دارا بودن چهره های برتر حوزه دینی و شخصیت های برجسته مذهبی همواره وجهه پر رنگی در جریانهای مذهبی کشور داشته و پرورش و حضور انسانهای اندیشمند حوزه دینی در خوی، ظرفیت های بسیاری را برای ایجاد خط سیر گردشگری مذهبی درشهر فراهم ساخته است.

شهردار خوی افزود : امامزاده سید بهلول(ع) از چهره های مطرح مذهبی است که آرامگاه ایشان در شهر خوی بوده و این آرامگاه وی در متمرکزسازی فعالیتهای دینی در دورانهای مختلف اهمیت داشته و امروز یکی از اولویت های مدیریت شهری تلاش برای اجرای طرح توسعه امامزاده می باشد که در این راستا اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

اکبرزاده اضافه نمود : توسعه آرامگاه امامزاده می تواند در برگزاری مراسم های مذهبی شهرستان در سطوح مختلف استانی و حتی کشوری پر اهمیت باشد و طبیعتا فضای بسیار مناسبی برای ارتقای فعالیتها و رشد گردشگری مذهبی در خوی و استان آذربایجان غربی ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به جلسه مشترک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی، آموزش و پرورش شهرستان و شهرداری طی روزهای اخیر، آخرین راهکارهای اجرای پروژه مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اساس مصوبات این جلسه طرح های پروژه توسعه فضای داخلی امامزاده بزودی از سوی سازمان اوقاف استان ارائه خواهد شد.

شهردار خوی در پایان سخنان خود گفت: با اجرای طرح توسعه طبیعتا صحن امامزاده بسیار بزرگتر از صحن فعلی خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار