استاندار فارس با بیان اینکه روند ابتلاء به کرونا در سطح استان فارس رو به کاهش است اما سرعت کمی دارد، گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و نیز افزایش نظارت‌ها شاهد کاهش هرچه بیشتر این روند باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 31 August 2020
به گزارش تابناک فارس: عنایت الله رحیمی ادامه داد: در ایام عزاداری محرم هیئات مذهبی در مراسمات خود مسائل بهداشتی را در حد مطلوبی رعایت کردند، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز در این مراسمات رعایت شده است. 
 
رحیمی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های پیش‌رو، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها همزمان با شیوع کروناست؛ باید تلاش شود تا امکانات لازم فراهم شود. موارد زیربنایی برای آموزش را فراهم کردیم و برای آموزش مجازی هم اقدامات لازم صورت گرفته است. 
 
با بررسی نمونه‌های آزمایشگاهی، از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان فارس، تاکنون 43 هزار و 174 مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

همچنین با مرگ 7 هم استانی طی 24 ساعت گذشته، آمار جان باختگان این بیماری از ابتدای شیوع کووید 19 در فارس را 807 مورد اعلام کرد.

775 بیمار مبتلا به کروناویروس در بخش های عمومی بیمارستان های استان بستری شده اند که از این تعداد 87 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار