در تاسوعا و عاشورای حسینی؛
اکبرزاده شهردار خوی گفت : تعداد ۱۵۰۰۰ ماسک بصورت مشترک از سوی شهرداری و دفتر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس در بین مردم توزیع شد .
کد خبر: ۸۹۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 29 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت: شیوع بیماری کرونا در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را تحت شعاع قرار داده و تاثیرهای مختلفی بر ساختار و روند زندگی مردم داشته است.

وی افزود: بحران بیماری کرونا در سراسر جهان و به تبع آن در شهرهای کشور تاثیرات منفی بسیاری برجای گذاشته و با توجه به نوع گسترش و شیوع این بیماری، در حال حاضر پیشگیری تنها راه مبارزه با کرونا و کاهش ابتلای به آن می باشد.

شهردار خوی گفت: در کنار تمام اقدامات آگاهی بخشی ، فرهنگ سازی و تلاش برای ارایه اطلاعات لازم برای شهروندان و اجرای پویش های "در خانه بمانیم،" "فاصله اجتماعی" و "من ماسک می زنم"، ضدعفونی سازی تمامی مراکز، معابر و اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی ، تسهیل سازی روند ارایه خدمات برای شهروندان در حوزه های مختلف مشارکت در اجرای طرح های مختلف و همراهی و همکاریهای گسترده با ستاد کرونای شهرستان باید گفت مشارکت شهروندان در جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری مذکور حایز اهمیت است.

وی افزود : عدم حضور مردم در مجامع عمومی و کاهش حضور در سطح شهر مگر به دلیل ضرورت، استفاده از تجهیزات ضدعفونی سازی و بهداشتی چون ماسک تاثیز زیادی در روند کاهش بیماری کرونا دارد و در مقاطع مختلف طی چند ماه گذشته با مشارکت شهروندان شاهد کاهش ابتلا بودیم.

اکبرزاده اضافه نمود : با توجه به لزوم توجه بیشتر به مبحث پیشگیری از ابتلا به این بیماری، طی هماهنگیهای صورت گرفته، تعداد ۱۵۰۰۰ عدد ماسک از سوی شهرداری، شورای شهر خوی و دفتر نمایننده محترم مردم خوی و چایپاره در مجلس بصورت مشترک از طریق برپایی ۵ ایستگاه در مناطق کم برخوردار و میدان ولیعصر اقدام به توزیع ماسک بین شهروندان نموده و اجرای این طرح از روز پنجشنبه آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار