فاز دوم‌پروژه "پل تا پل" که شرق را به غرب ساری متصل می کند با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 28 August 2020

مجید حسین زادگان استاندار مازندران در آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه پل تا پل از انتهای بلوار داراب پل کابلی تا پل شهید نوری با اشاره به اینکه منابع ملی و دولتی کمک کننده اما محدود است، اظهار کرد: این پروژه به طول۲۶۰۰ و عرض ۲۶/۵ متر، شرق را به غرب ساری متصل کرده و از پروژه‌های مهم با چشم‌انداز توسعه متوازن است.

ایسنا: وی با بیان اینکه پروژ ه‌های مهمی در دستور کار قرار دارد و در احداث سینما مانع کوچکی وجود داشت که با همت شهردار مرتفع شد افزود: اغاز عملیات اجرایی سینما پس از صدور مجوز،کمیسیون ماده ۵ و پارکینگ بوده که پس از تخریب اغاز می‌شود و با احداث این مجموعه فضای فرهنگی سینمایی شهر توسعه خواهد یافت.

استاندار مازندران ادامه داد: در بحث احداث شهربازی اختلاف نظر جزیی با سرمایه گذار داریم که مجموعه تجاری و شهربازی باید به وسعت ان توسط زمینهای مجاور افزوده شودکه تا ۳ هفته اینده با کمک شهردار و حوزه معاونت عمرانی آغاز بکار می کند.

حسین زادگان گفت: این زمین یک سرمایه است که به سختی نگاه داشته شده که باید نیازمندی های مردم را با پروژه های نظیر باغ گل ها و تالاری با ظرفیت بالای یک هزار نفر مرتفع کرد.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ادامه پروژه پل تا پل درنظر گرفته شده استْ افزود: این پروژه به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با استفاده از ظرفیت درون سازمانی در دست اجرا بوده که با ایجاد کمربند گردشگری در رفع گره‌های ترافیکی و سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

در ادامه مراسم عباس رجبی شهردار ساری خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری ساری باهدف کسب رضایتمندی شهروندان ، پروژه‌ها را با تلاش شبانه‌روزی در بازه‌های زمانی تعریف‌شده به سرانجام خواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه به مردم منطقه قول می‌دهیم که این پروژه را به سرانجام رسانیم تصریح کرد:به مردم منطقه وعده می‌دهیم که املاکشان را که در محدوده پروژه قرار دارد با قیمت منصفانه خریداری کرده و مسیر را به گونه‌ای بازگشایی کنیم که آبرویی شهر ساری حفظ شود و پروژه پل تا پل تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار