در جهارمین روز از هفته دولت،
همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دیگر با اعتبار ۱۸۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال ۹ طرح افتتاح و کلنگ ۳ طرح نیز به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 25 August 2020
به گزارش  تابناک آذربایجان غربی ،کارخانه صنعتی شوینده غیر اسیدی با سرمایه ثابت بخش خصوصی به میزان ۲۵ میلیارد ریال به مساحت ۲ هزار و ۲۳۶ متر مربع و اشتغالزایی ۱۵ نفر به بهره برداری رسید.
 
این کارخانه انواع مواد شوینده و سفیدکننده غیر اسیدی و ظروف خانگی تولید می کند و توسط یک جوان سردشتی با سرمایه گذاری یک سرمایه گذار خارجی راه اندازی شده و امکان افزایش اشتغال برای بیش از ۵۰۰ نفردارد.

کارخانه زغال قالب صنعتی در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و ظرفیت تولید سالانه ۳ هزار تن و اشتغالزایی ۱۰ نفر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از محل آورده شخصی راه اندازی و به بهره برداری رسید.
 
تامین آب شرب یکی از مناطق سردشت با احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و اصلاح شبکه آب و احداث حوضچه و شیرآلات با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح که با اجرای این طرح بیش از ۲۵۰ خانوار از نعمت آب شرب برخوردار شدند.
 
آسفالت و بهسازی قطعه نخست محور روستایی آلوتان به ساوان جدید به طول ۵ کیلومتر و نیم با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احداث و ایجاد کمربند حفاظتی ، بنچ مارک زیر حوزه نستان به طول ۱۱ کیلومتر و نیم با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و اجرای طرح کاداستربا اعتبار ۷ میلیارد ریال افتتاح شد.
این دو طرح منابع طبیعی  در راستای حفاظت از اراضی ملی و تفکیک این اراضی از مستثنیات اجرا شده اند.

اقامتگاه بوم گردی درروستای بزیله به مساحت ۲۰۰ متر مربع و ۳ سوئیت و اقامتگاه بوم گردی در روستای شینوه به مساحت ۲۵۰ مترمربع و ۲ سوئیت با اعتبار کلی ۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
 
طرح عمرانی شهرداری ، آسفالت خیابان ورزش سردشت به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۱۱ میلیار ریال افتتاح شد.

همچنین در ادامه کلنگ آب رسانی مجتمع ۴۱ روستای شهیدان ژاله و دو منطقه از شهر سردشت با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای برخورداری بیش از ۲ هزار خانوار، گاز رسانی به دو روستای شهر میرآباد بخش وزینه برای ۲۹۸ خانوار با اعتبار 32 میلیارد ریال و مدرسه ۱۰ کلاسه خیر ساز در یکی از مناطق سردشت با زیربنای یک هزار و ۲۷۰ متر مربع توسط خیر تهرانی محمد مهدی نجات با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار