مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از مردم در خواست داریم برای حفظ سلامتی خود، بزرگان و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند در عزای سیدالشهدا (ع) موازین بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 25 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عباس سروری با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و یاران باوفایش در واقعه کربلا، در خصوص برنامه‌های محافل سرور و سالار شهیدان حسین (ع)، اظهار داشت:مردم استان ،شریف و نجیب و نوعدوست هستند، مردم کرمانشاه این روزها به سمت الگوسازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و کم کردن کار پرسنل درمان و بهداشت در کشور پیش می‌روند.

وی ادامه داد: برنامه‌های این ایام علی‌رغم تلاش مسؤولان ذی‌ربط در خصوص برگزاری محافل سیدالشهدا به لحاظ رعایت مسئولیت اجتماعی با تلاش روسای هیئات، منبری‌ها و تمام دست اندکاران هیأت‌ها در راستای تشویق مردم با رعایت موازین بهداشتی و حفظ سلامتی هم‌نوعان در حال برگزاری است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه محافل سیدالشهدا (ع) را کارگشا و مشکل‌گشا دانست و گفت: دهه اول محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است، لذا از مردم در خواست داریم برای حفظ سلامتی خود، بزرگان و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند در عزای سیدالشهدا (ع) موازین بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر هر منزل یک حسینه، ادامه داد: همواره توصیه ما با توجه به شیوع ویروس کرونا به اصول در خانه ماندن و عزاداری در منزل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار