مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از توزیع بسته‌های بهداشتی حاوی ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده میان 100 هیات‌ مذهبی فعال استان از محل درآمد موقوفات استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 25 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل  از ایسنا،حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی گفت: ۱۰۰ بسته بهداشتی که هر بسته حاوی 150 عدد ماسک و مقادیر قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده، الکل، صابون و... است، از محل عواید موقوفه آیت الله کرکوکی تهیه و میان هیات های مذهبی استان که در دهه اول محرم فعالیت دارند، توزیع می شود.

صالحی ارزش ریالی این بسته های بهداشتی را 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع این اقلام در محل عزاداری‌ها بسیار ضروری است، ضمن اینکه این نوع اقدام می‌تواند در ترغیب جامعه در جهت‌گیری به سوی وقف کردن بر اساس نیازهای روز جامعه اثرگذار باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی در این ایام یکی دیگر از اقدامات این اداره کل است که تحت عنوان شمیم حسینی در دستور کار اوقاف قرار دارد و در این طرح با همکاری هیات‌های مذهبی حدود پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه امسال عزاداری ماه محرم با توجه به شرایط پیش آمده متفاوت از سال های قبل است، گفت: عزاداری‌های حسینی در بقاع متبرکه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی برگزار می‌شود، چون سلامت عزاداران از همه چیز مهمتر است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار