نماینده استان قم با نام جدید «رعد پدافند هوایی» در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 25 August 2020

به گزارش تابناک قم، دو سال متوالی تیم افق به نمایندگی از استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های ایران به میدان رفت و در سال دوم با مدیریت موفق، تدبیر کادر فنی و درخشش بازیکنان مستعد و با انگیزه خود تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت.

این تیم در لیگ دسته اول سال 1398 با کسب نتایج بسیار خوب به مرحله حذفی یا پلی‌آف نیز صعود کرد و حتی گام نخست پلی‌آف را محکم برداشت اما شیوع بی‌موقع ویروس کرونا تمام نقشه‌های مردان افق را در مسیر کسب مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور به هم ریخت و نماینده قم نتوانست به دسته بالاتر برود.

هر چند فدراسیون والیبال با اعلام نیمه‌تمام رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، به افق و دیگر تیم‌های موفق در مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال اجازه داد که در صورت فراهم بودن شرایط، امکانات و موقعیت مالی به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور وارد شوند اما افق در اوضاع کرونایی از نظر مالی تامین نبود.

با توجه به اینکه والیبال یکی از رشته‌های المپیکی برای ورزش کشورمان به شمار می‌رود و این رشته باید سال آینده در المپیک توکیو به میدان برود، به همین دلیل فدراسیون والیبال خیلی سریع راجع به رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی کرد و نماینده قم باید در لیگ دسته اول به میدان برود.

اما مشکلات مالی و نداشتن اسپانسر همچنان یکی از دغدغه‌های نماینده والیبال قم بود و مدیران این تیم را به شدت به فکر پیدا کردن راه حلی به منظور خروج از بحران مالی انداخت تا اینکه رعد پدافند هوایی به مردان والیبالیست قم چراغ سبز نشان داد و نتیجه مذاکرات طرفین این بود که نماینده والیبال قم با نام رعد پدافند هوایی در فصل 1399 لیگ دسته اول والیبال به میدان برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار