کد خبر: ۸۹۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 25 August 2020

 

صبح روز گذشته، جلسه‌ای با حضور روسای هیات‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های بخش لشت‌نشا با تمرکز بر موضوعاتی از قبیل ارائه گزارش عملکرد و معرفی هیات‌های ورزشی جدید و تشکیل کمیته فنی یا شورای ورزشی در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان بخش برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی گیتی آنلاین در استان گیلان، صبح روز دوشنبه، بنا به دعوت "اکبر رضایی"، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش لشت‌نشا جلسه‌‌ای با حضور روسای هیات‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های لشت‌نشا با محوریت موضوعاتی از قبیل ارائه گزارش عملکرد و معرفی هیات‌های ورزشی جدید و تشکیل کمیته یا شورای ورزشی در دفتر رئیس آن اداره برگزار شد.
 
 
طی این جلسه، نخست روسای تعدادی از هیات‌های ورزشی بخش همچون والیبال، فوتبال، پرورش اندام، شنا و بوکس به ارائه عملکرد خود در سال ۹۸ پرداختند. سپس چند هیات و انجمن جدید ورزشی در منطقه از قبیل هیات کوهنوردی بخش لشت‌نشا به سرپرستی سرکار خانم ابراهیمی و انجمن کبدی کارگران بخش لشت‌نشا به سرپرستی "سید حنان میرهاشمی" معرفی گردیدند. بحری نیز که پیش از این به سمت رئیس هیات کاراته بخش لشت نشا منصوب شده بود، در این جلسه رسما به عنوان رئیس جدید آن هیئت معارفه شد.
 
 
در این نشست موضوعات دیگری من‌جمله برقراری ارتباط و تبادل نظر بین هیات‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های بخش و تغییر و تحول احتمالی تعدادی دیگر از روسای هیات‌ها و تشکیل کمیته فنی یا شورای ورزشی بخش و احتمال برگزاری انتخابات در این خصوص مطرح و در رابطه با هر یک از این موارد به بحث و گفتگو مبادرت شد.
 
 
شایان ذکر است در این نشست، سید حنان میرهاشمی، عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر لشت‌نشا در پی پاسخ به پیشنهاد ارائه شده در خصوص نصب یک استند اختصاصی به قهرمانان ورزشی بخش، ضمن اشاره به این موضوع که خود از بدنه و ساختار ورزش بوده و تمامی مشکلات موجود را با پوست و گوشت و استخوان خود درک می کند، هر یک از افتخارآفرینان و قهرمانان ورزشی سرزمین لشت‌نشا را مایه فخر و مباهات این مرز و بوم دانسته، در ادامه تاکید کرد: در صورت مهیا شدن شرایط از سوی اداره ورزش و جوانان، قطعا مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لشت‌نشا از در اختیار قرار دادن یک استند یا هر ابزار دیگری مانند آن در فضای مناسبی در حوزه شهری به صورت دائم و اختصاصی به جامعه ورزشی بخش لشت نشا و خصوصا قهرمانان و افتخارآفرینان این دیار استقبال می‌کند.
وی افزود: کلاً شهرداری‌ها خصوصاً به لحاظ مالی در وضعیت حساسی قرار دارند اما در هر صورت، شهرداری و شورای شهر لشت نشا تا آنجا که مقدور باشد از کمک و مساعدت به جامعه ورزشی بخش دریغ نخواهد ورزید کما اینکه تا به امروز بنا به اذعان ریاست و معاونت محترم خود اداره ورزش چنین بوده است. وی اضافه ساخت که در منطقه مورد نظر مسئولین متعددی با حیطه اختیارات متفاوت از قبیل بخشدار، فرماندار، شورای بخش و وکلای ملت حضور داشته و مشغول به ایفای نقش هستند بنابراین بهتر است از تمرکز بر یک شخص یا مسئول اجتناب ورزیده از کلیه شخصیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این عرصه بهره برد و متعاقبا با یاری جستن از بخش خصوصی و حامیان مالی مربوطه و با مد نظر قرار دادن کلیه جوانب و جزئیات مورد نظر، در جهت رشد و اعتلای مقوله ورزش تلاش کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار