بهزاد جلیلیان در گفتگو باتابناک:
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: در اسرع وقت تسهیلات کرونایی برای جبران خسارت به مستاجرین و کسب و کارها که در اثر کرونا دچار آسیب شدند، پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 23 August 2020

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را خواهیم کرد که تسهیلات کرونا را در کمترین زمان پرداخت کنیم، اظهار کرد: یکی از محدودیتهایی که در پرداخت تسهیلات بانکی وجود دارد شبکه بانکی است. بانک به عنوان انجام دهنده امور اقتصادی که بیش از ۹۰درصد تامین منابعش از جانب بانک است.

وی افزود:هر اتفاقی که در کشور بیفتد تامین منابعش و به اصطلاح تامین کننده  اعتبارش شبکه  بانکی میباشد. در صورت وقوع زلزله و سیل بانک باید تامین کننده و پرداخت کننده تسهیلات باشد . با شیوع ویروس کرونا بخش های مختلف از زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و کسب و کارهای مختلف دچار زیان شدند،برای جبران بخشی از صدمات تسهیلات بانکی پرداخت میشود.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا،پرداخت تسهیلات و مسئولیتی که بر عهده شبکه بانکی است و محدودیتهای که در فضای کاری به علت رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد شده باعث کمتر شدن‌ ارتباط بین کارکنان و مشتریان‌ است.

جلیلیان گفت:همچنین به علت شیوع کرونا و صرفه جویی در مصرف برق ساعت کار بانک ها کاهش یافته و با توجه به افزایش حجم تقاضا برای دریافت تسهیلات، برای ارائه خدمات مطلوب با مشکلاتی مواجه هستیم.

به گفته این مسئول،در طرح جدید برای جبران خسارت به مستاجرین تسهیلات پرداخت می شود.

وی در ادامه بیان داشت : متاسفانه امسال تعداد زیادی از کارکنان شبکه بانکی به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در مرخصی استعلاجی به سر میبرند و مجموع این عوامل باعث می شود که پرداخت تسهیلات به مشتریان با کمی تاخیر در پرداخت مواجهه شود. در کنار همه ی اینها بانک باید پاسخگوی مشتریان وجلب رضایت آنها نیز باشد.

جلیلیان در پایان متذکر شد:ضعف ها و کم و کاستی هایی در سطح کلان وجود دارد ولی این مشکلات مختص به یک بخش در سطح کلان‌است،وقتی سخن از بانک به میان‌می آید یعنی همه کارکنان بانکها و تمامی شعب سرویس دهنده به مردم. این نگاه به مردم‌منتقل میشود که خدمات به نحو احسن به مردم ارائه نمی شود در صورتی که باید بستر های مناسب برای ارایه خدمات الکرونیکی محیا شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار