هیأت والیبال استان قم با اعلام پایان نیمه تمام لیگ‌های تمام رده‌های سنی این رشته از قهرمانی تیم‌های موج‌نوین و کریمه در مسابقات باشگاهی قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱ 20 August 2020

به گزارش تابناک قم، لیگ‌های والیبال قم که از نیمه دوم سال 1398 با برنامه‌ریزی هیأت والیبال قم آغاز و به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام مانده بود، علیرغم تصمیم این هیأت برای پیگیری مسابقات، به واسطه تداوم شیوع این ویروس خطرناک ادامه نیافت و قهرمانان آن معرفی شدند.

هیأت والیبال استان قم امروز اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی به علت بیماری کرونا و عدم برگزاری و ادامه مسابقات لیگ‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان باشگاه‌های قم، این لیگ که با عنوان جام پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شد، با معرفی تیم‌های برتر با حالت نیمه تمام به کار خود پایان داد.

بدین‌ترتیب در لیگ رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم تیم موج نوین با کسب 32 امتیاز مقام نخست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دارد، والیبالیست‌های نونهال تیم کریمه با کسب 29 امتیاز مقام دوم و رتبه نایب‌قهرمانی را کسب کردند و تیم مستعد و آینده‌دار فدک با 24 امتیاز سوم شد.

در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم نیز والیبالیست‌های تیم کریمه با 37 امتیاز روی جایگاه نخست ایستادند، تیم والیبال موج‌نوین با کسب 31 امتیاز مقام دوم را به خود اختصاص دادند و بازیکنان آینده‌دار والیبال قم در تیم سبحان با کسب 29 امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند.

در رده‌بندی نهایی پیکارهای سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان والیبال قم نیز تیم موج‌نوین با 21 امتیاز و به لطف گیم برده بیشتر روی سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم کریمه با 21 امتیاز و به دلیل گیم برده کمتر عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و تیم فدک با کسب 19 امتیاز سوم شد.

هیأت والیبال استان قم در پایان از همکاری صمیمانه بخش‌های مختلف شامل مدیر عامل باشگاه‌ها، مربیان، کمک مربیان، سرپرستان، بازیکنان، مسوولان کمیته‌های هیات، داوران، اصحاب رسانه، پزشکیاران، مسوولان سالن‌های ورزشی و تمام کسانی که در برگزاری مسابقات یاری‌گر و یاری‌رسان این هیأت بودند قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار