نرخ سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار - قیمت طلا در بازار ایران افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۰ میلیون ۸۵۰ هزار تومان قیمت خورد.
کد خبر: ۸۸۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 17 August 2020
براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۱۰ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی پنج میلیون ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته سه میلیون ۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۶۱ هزار تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۹۴۵ دلار قیمت خورد.
 

جدیدترین قیمت روز سکه، طلا، دلار و یورو در بازار

نوع قیمت روز معاملاتی گذشته قیمت معاملاتی امروز
مثقال طلا
۴۳,۶۵۰,۰۰۰
۴۶,۰۰۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۱۰,۰۷۶,۶۰۰
۱۰,۶۱۹,۰۹۰
سکه جدید
۱۰۴,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۳,۵۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۰,۵۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۷,۰۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۹۳۶ دلار
۱۹۴۵ دلار
 

در بازار طلای جهانی چه خبر است؟

طی یک هفته گذشته نوسان شدید قیمت اونس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی افتی ۲۰۰ دلاری را رقم زد. کند بودن آهنگ افزایش بهای اونس تا ۱۹۴۸ دلار سبب شده بسیاری از کارشناسان افت مجدد قیمت طلا را محتمل بدانند، این به معنای این نیست که روند صعودی خاتمه یافته است.

بسیاری بر این باورند که افت قیمت طلا تا محدوده ۱۸۵۰ دلار می‌تواند زمینه تداوم رشد در روند صعودی را برای این کالا فراهم کند. این دیدگاه در صورتی محقق خواهد شد که مذاکرات تجاری میان چین و آمریکا به سرانجام نرسد. انتظار می‌رود با رفع اختلاف میان دو حزب سیاسی عمده آمریکا بر سر تصویب محرک مالی شاهد افزایش انتظارات تورمی باشیم که به رشد مجدد قیمت طلا کمک خواهد کرد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۲,۱۹۰ (بیست و دو هزار و صد و نود تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۲,۲۹۰ (بیست و دو هزار و دویست و نود تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۶,۳۵۰ (بیست و شش هزار و سیصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش یورو ۲۶,۴۵۰ (بیست و شش هزار و چهارصد و پنجاه تومان) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار