کد خبر: ۸۸۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 16 August 2020

سرانه ورزشی لنگرود افزایش می‌یابد

شهردار لنگرود با تاکید بر اینکه مدیریت شهری دوره پنجم همواره حامی ورزش این شهر بوده است، گفت: شهرداری لنگرود در سال جاری افزایش سرانه امکانات ورزشی این شهر را در دستور کار دارد.

سید مهدی رجایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: زمین استانداردی برای ساخت والیبال ساحلی و بسکتبال خیابانی توسط کارشناسان عمران شهرداری در محدود شهر تعیین و مشخص شده به زودی فراخوان جذب پیمانکار آن انجام خواهد شد تا پس از طی مراحل تشریفات قانونی عملیات احداث آن آغاز شود.

وی به فعالیت و حضور تیم‌های والیبال، وزنه برداری و کشتی شهرداری لنگرود در لیگ‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری مشتاقانه به دنبال حضور تیم والیبال شهرداری لنگرود در لیگ دست یک کشور بود، اما متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان مهیا نشد.

شهردار لنگرود به اقدامات فرهنگی شهرداری در سال جاری اشاره کرد و گفت: اجرا برنامه‌های شاد فرهنگی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اما متأسفانه امسال به دلیل شیوع کرونا شهرداری توانست تعداد محدودی برنامه فرهنگی اجرا کند.

رجایی اضافه کرد: در عید نیمه شعبان افرادی به صورت گروهی توسط خودرو با حضور در محلات شهر لنگرود، برنامه‌های شادی را برای شهروندان اجرا کردند و بعد از برداشته شدن محدودیت‌های فاصله گذاری اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی چند برنامه فرهنگی نیز در پارک فجر این شهر اجرا و با شیوع دوباره بیماری بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا برگزاری این برنامه‌ها قطع شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان لنگرود با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و بخش اطاقور و پنج شهر است که شهر لنگرود مرکز بخش مرکزی محسوب می‌شود و تا مرکز استان گیلان ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار