مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: تاکنون ۱۸۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون از نذورات مردمی در روز عید قربان جمع‌آوری‌شده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 07 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:محمد بذرافشان اظهار داشت: طبق آمار اولیه تاکنون ۱۸۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال نذورات مردمی در روز عید قربان جمع آوری شده است.
وی افزود: نذورات مردمی در مقایسه با پارسال ۴۵ درصد رشد داشته است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه جمع‌آوری نذورات تا عید غدیر ادامه دارد، این رقم افزایش خواهد یافت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اضافه کرد: ۷۴ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال توسط ۱۸۰ مرکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده که فعالیت این مراکز در عید قربان در مقایسه با سال گذشته از رشد ۹۲ درصدی برخوردار بوده است.
بذرافشان بیان کرد: همه نذورات جمع‌آوری شده در مناطق هدف کمیته امداد استان فارس و در میان مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.
وی با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان خاطرنشان کرد: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار