دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام؛
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام از پرداخت ۱۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی طی ۱۶ ماه گذشته خبر داد و اعلام کرد: بیش از هشت هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به سال گذشته و هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال نیز از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه است.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 29 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛طالب یاسمی اظهار داشت: هفت هزار و ۴۶۰ فقره از این تعداد در سال گذشته و هزار و ۹۷۰ فقره نیز از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۹۹ پرداخت شده که سهم بانک ملی از این مقدار حدود ۳۵ درصد است.

وی یادآور شد: این میزان تسهیلات ازدواج توسط بانک‌های ملی، تجارت، صادرات، کشاورزی، سپه، مسکن، رفاه کارگران، ملت، توسعه تعاون، پارسیان و قرض‌الحسنه مهر پرداخت شده و بیشترین تسهیلات در مدت یاد شده را بانک ملی با سه هزار و ۲۹ فقره و کمترین را بانک پارسیان با ۳۶ فقره به متقاضیان واگذار کرده است.

دبیر امور شعب بانک ملی استان ایلام گفت: بانک ملی ایلام در مدت زمان یاد شده هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج واگذار کرده که افزون بر ۸۸۰ میلیارد ریال از این مقدار در قالب ۲ هزار و ۵۸۴ فقره مربوط به سال ۹۸ و بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال برای ۵۴۳ فقره تسهیلات ازدواج در چهار ماه نخست سال جاری است.

وی یادآور شد: مبلغ ریالی تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی ایلام در مدت یاد شده هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال است که در قالب هفت هزار و ۱۳۰ فقره به افراد واجد شرایط پرداخت شده که سهم امسال از این مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال در قالب ۲۷۸ فقره است.

وی تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به نهادهای حمایتی همچون بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید در شعب بانک ملی استان ایلام از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیرماه امسال هزار و ۱۴ فقره است که ۲۵۳ فقره سال جاری و ۷۶۱ فقره مربوط به سال گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: مبلغ ریالی تسهیلات اشتغالزایی بانک ملی ایلام در مدت یاد شده حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بود که از این مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال سال گذشته و ۱۲۰ میلیارد ریال نیز امسال پرداخت شده است.

یاسمی یادآور شد: بانک ملی ایلام سال گذشته ۳۵۲ فقره تسهیلات مسکن ایثارگران را به مبلغ ۲۲۶ میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت کرد و امسال نیز تاکنون ۳۰۰ فقره را در قالب ۲۷۰ میلیارد ریال به جامعه ایثارگران استان واگذار کرده است.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات غیرمترقبه نیز جزو برنامه‌های بانک ملی ایلام در مدت یاد شده است بطوریکه سال گذشته ۱۸۲ میلیارد ریال تسهیلات غیرمترقبه ناشی از حوادث مختلف به هزار و ۶۴۰ پرونده تعلق گرفت و این مقدار در چهار ماه نخست سال جاری ۱۸۰ میلیارد ریال در چارچوب هزار و ۷۱۰ فقره بوده است./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار