نشست اجرای طرح جامع محرومیت زدایی بسیج سازندگی و دولت برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 28 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،فرمانده سپاه شهدای استان در جلسه طرح جامع محرومیت زدایی گفت: در سال ۹۷ و ۹۸ بیش از ۳۵۰۰ طرح با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در استان افتتاح شده است.

 سردار شهسواری مقرون به صرفه بودن و اتمام به موقع طرح ها را از جمله ویژگی های اصلی طرح های اجرایی شده توسط بسیج سازندگی دانست افزود: همه طرح های اجرا شده زیر نظر متخصصین سازمان های مربوطه و با تایید ایشان انجام‌ می گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: در یک اقدام جهادی بسیج سازندگی استان ۵۰۰ واحد خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره را که در مناطق صعب العبور می باشد بر عهده گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه اتمام طرح های با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد را هدف دولت در سال آخر دانست و گفت: ۵۱۶ طرح نیمه تمام در استان داریم که طی دو سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و ۴۰۰ طرح عمرانی آمادگی اتمام در سال جاری را دارد.

 
آقای رحمانی افزود: قطعا در این صورت قیمت تمام شده طرح ها بسیار کمتر از دیگر طرح ها خواهد بود چرا که بدون نگاه سود آوری به این موضوع نگاه می شود.

وی مدیریت نوسانات قیمت بازار و کمک به اتمام هر چه سریعتر طرح های عمرانی را از دیگر فواید این همکاری دانست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: در سیاست های اقتصاد مقاومتی پنج محور اصلی درون زایی اقتصاد ، برون نگری اقتصاد ، عدالت بنیان بودن ، مردمی بودن و دانش بنیان بودن آن مورد نظر قرار گرفته است.


آقای حضرتی همچنین اعلام آمادگی کرد تا با معرفی برخی از طرح های عمرانی و سازندگی دستگاههای اجرایی استان به بسیج سازندگی این همکاری قوت بخشده شود.


سرهنگ رحمانی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای استان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: این طرح به صورت همزمان در کل کشور اجرا می شود و در آذربایجان‌غربی نیز بسیج سازندگی سپاه شهدای استان اعلام آمادگی کرده تا با استفاده از نیروی انسانی و منابع لجستیکی کمک کار دولت در اجرای طرح های مختلف باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار