در شرایطی‌که طی سال‌های اخیر بارها و بارها به حضور افراد دوشغله در ورزش ایراد وارد شده اما مدیرعامل استقلال از فردی که در یک فدراسیون پرکار سمت مهم نایب رئیسی دارد، به عنوان معاون فرهنگی استفاده کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 27 July 2020

چندی پیش در گزارشی اشاره کردیم که انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در باشگاه استقلال در حد و اندازه و آوازه نام بزرگ این باشگاه با حدود 40 میلیون هوادار نیست( اینجا ببینید) و ظاهرا نظارتی روی انتخاب افراد صورت نمی گیرد زیرا مدیرعاملی چون سعادتمند در فاصله 5 ماه نفرات زیادی را وارد و البته از این باشگاه خارج کرده و رفت و آمدهای متعدد در باشگاه استقلال نشان می‌دهد هیچ مطالعه‌ای روی نفرات صورت نگرفته  است.

به انتخا‌ب‌های صورت گرفته بعد از حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال دقت کنید:

محسن خمارلو: سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات

علی خلف: سرپرست روابط عمومی (استعفا کرد)

مرحوم سهیل گوهری: سرپرست روابط عمومی (یک روزه استعفا کرد)

مهدی روحی: سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات (حکم او مخفیانه صادر و باطل شد)

سیدحسین علوی: مشاور فرهنگی

اسدالله مقدم: معاون حقوقی

مهدی نوروزی: معاون اقتصادی و بازاریابی 

مهدی رحمتی: دبیر شورای سیاست‌گذاری

سهیل میراحمدی: سرپرست توسعه بازاریابی

شهرام عظیمی: معاونت توسعه مدیریت و منابع

 نصرالله عبداللهی: مشاور

احمد نیکخو: مشاور

رضا شعبانی: مشاور

تمامی این نفرات در فاصله 5 ماه در استقلال مشغول به کار شده یا از این باشگاه جدا شده‌اند. از بین این افراد تنها نصرالله عبداللهی استخوان‌خرد کرده و خاک خورده فوتبال و با زیر و بم کار در این باشگاه آشنایی دارد که وی هم یکی دو جلسه در تمرینات شرکت کرد و دیگر خبری از او نشد.

یکی از نکات عجیب در انتخاب‌های سعادتمند، انتخاب افراد دو شغله برای فعالیت در این باشگاه است که این موضوع شائبه‌هایی را ایجاد می‌کند. به طور مثل فردی مثل شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ والیبال است و در استقلال به عنوان معاون منابع مدیریت و توسعه فعالیت دارد. طبعا حضور چنین فردی به صورت تمام وقت می‌تواند به رشته مهم و تاثیرگذار والیبال به خصوص در لیگ این رشته کمک بیشتری کند اما مدیرعامل استقلال از این فرد استفاده کرده است. البته، این دو هر دو کارمند وزارت ورزش هستند؛ یک انتصاب کاملا فنی و تخصصی!

محسن خمارلو که به عنوان نایب رئیس فدراسیون کاراته فعالیت می‌کند، در آذر 98 حکم خود را از طباطبایی رئیس فدراسیون دریافت کرد. او نایب رئیس فدراسیون است اما با حکم سعادتمند به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات استقلال هم منصوب و مشغول فعالیت است. سوال اینجاست آیا قحط الرجال است که استقلال از فردی استفاده کند که نفر دوم یک فدراسیون مهم محسوب می‌شود و ورزشکارانش باید با برنامه زیری فدراسیون برای المپیک پیش رو آماده شوند؟ آیا حضور محسن خمارلو که پا به پای احمد سعادتمند در استادیوم‌های مختلف، ‌تمرینات و برنامه‌های گوناگون شرکت می‌کند، نباید برای فدراسیون کاراته وقت بگذارد؟ البته، این دو هم کارمند وزارت ورزش هستند و از ساختمان خیابان سئول به این باشگاه آمده اند! (به تصاویر او کنار رئیس فدراسیون کاراته و سعادتمند دقت کنید) 

این‌ها همه سوالاتی است که سعادتمند از بدو ورود به استقلال به هیچ کدام از آنها پاسخ نداده؛ آن هم در شرایطی که تاکنون سه گزارش ماهانه از فعالیت‌های خود ارائه کرده است. ظاهرا مدیرعامل استقلال برخلاف شعارهای خود علاقه‌ای به شفاف‌سازی ندارد و اگر این حرف نادرست است، ابتدا در مورد انتصاباتی که دو شغله‌ها هم در آن دیده می‌شوند، توضیح بدهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار