باشگاه والیبال موج‌نوین قم متشکل از بازیکنان نخبه و مستعد بومی برای حضور موفق در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 27 July 2020

به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری مجمع انتخابات بهمن ماه سال 1397 که به انتخاب محمدمهدی حلوایی به عنوان رئیس هیات والیبال استان قم منجر شد، گویا از زمان حضور وی در این هیات ورزشی پرسابقه، تحولات و تغییرات مثبتی رخ داده که والیبال قم در مسیر پیشرفت و ترقّی گام برمی‌دارد.

نظم قابل توجهی بر فعالیت‌ها، رخدادها و برنامه‌های اجرایی والیبال قم حاکم شده، حواشی یا به حداقل رسیده یا از والیبال قم رفته و ظاهرا دوستی و رفاقت در والیبال قم بیشتر شده، به همین دلیل والیبالی‌ها در فضای آرام به دنبال اجرای اهداف خود به منظور توسعه و پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی هستند.

از اتفاقات مثبتی که این روزها در والیبال قم شنیده می‌شود، حضور موج‌نوین یکی از باشگاه‌های سازنده والیبال قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه‌های کشور است، باشگاهی که اولویت حضور در این رقابت‌ها را جذب بازیکنان نخبه و مستعد بومی قرار داده است.

این باشگاه با اعلام تست‌گیری از بازیکنان نوجوان برای حضور در لیگ کشور، از تمامی بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 به بالا دعوت کرده تا امروز در سالن ورزشی شهید طاهریان قم حضور یافته و در تست مربیان موج‌نوین برای تشکیل تیم بومی این باشگاه در لیگ دسته اول ایران شرکت کنند.

موج‌نوین در حالی اقدام به تست‌گیری از بازیکنان نخبه والیبال قم به منظور شرکت در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور می‌کند که در مسابقات لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های قم نیز حضور داشت و این لیگ پس از تحولات هیات والیبال، رونق قابل توجهی به والیبال قم داد.

خبر دیگر از والیبال قم به افتتاح باشگاه بدن‌سازی شهدای راه‌آهن توسط والیبالی‌ها اختصاص دارد، در حالی که این مجموعه در رشته‌های بدنسازی، فیتنس، تی آر ایکس، کراسفیت و بدن‌سازی تخصصی والیبال آقایان و بانوان به این رشته خدمات می‌دهد و بداقی مسوول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال استان قم مدیریت آن را بر عهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار