در قالب طرح ملی ابرار:
امسال در قالب طرح ملی ابرار 50 کیلومتر از راههای روستایی سردشت بهسازی و آسفالت خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 26 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرماندار سردشت گفت: در طرح ملی ابرار اقدام برای آسفالت راه های روستایی سهم شهرستان در ساجاری آسفالت 50 کیلومتر مصوب و برنامه ریزی شده است.

اقصی نخشی پور افزود: این طرح  ازمحل اعتبارات ملی،  آسفالت و بخش زیرسازی های آن به صورت امانی و توسط راهداری شهرستان اجرا  که 200 میلیارد ریال به صورت مرحله ای برای آن هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح 12 محور روستایی مهم و اولویت‌دار تا پایان دوره عمرانی آسفالت  می‌شوند.

 

وی گفت: تاکنون از این میزان آسفالت 11 کیلومتر قطعه نخست روستاهای مرزی و دور افتاده آلوتان و اسپه میزه به اتمام رسیده و 10 کیلومتر دیگر در محور روستای دیوالان پیمانکار آن مشخص و مابقی درحال مناقصه برای واگذاری به پیمانکار است.

فرماندار سردشت عنوان کرد: با اجرای کامل این طرح 25 روستا با جمعیت یک هزار نفری برخوردار خواهند شد و شاخص برخورداری آسفالت روستایی در این شهرستان با 10 درصد افزایش از 41 درصد به 51 درصد می رسد. شهرستان سردشت دارای 642 کیلومتر راه مواصلاتی است که از این میزان 100 کیلومتر آن بین شهری و 542 کیلومتر راه روستایی می باشد. طرح ملی ابرار، اقدام ملی  برای آسفالت  راه های روستایی اولویت دار می باشد که با هدف بهبود وضعیت راه های روستایی در کشور راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار