معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: منطقه آزاد ماکو ظرفیت ویژه تولید صنعتی کشاورزی و صنایع تبدیلی و ایجاد شهرک کشاورزی را دارد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ 22 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه توسعه کشت‌های متراکم و گلخانه‌ای محصولات کشاورزی در قالب شهرک‌های کشاورزی در منطقه آزاد ماکو اهمیت دارد افزود: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های کشاورزی و معدن در منطقه آزاد ماکو وجود دارد و سرمایه‌گذاری در این ۲حوزه به طور قطع نتیجه بخش خواهد بود.

وی برنامه ریزی برای جذب و هدایت سرمایه گذار به منطقه آزاد ماکو را ضروری دانست و اظهار داشت: ایجاد نواحی صنعتی و توسعه شهرکهای منطقه آزاد ماکو تقاضا محور باید اولویت قرار بگیرد و زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شود تا زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود.

صالحی نیا گفت: واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی بر اساس ظرفیت‌های تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد ماکو طرح‌های خوبی را انجام داده اند و این روند با حمایت‌های همه جانبه سازمان شهرک‌های صنعتی و سازمان منطقه آزاد ماکو و سایر ارکان ادامه دارد.

معاون وزیر صنعت خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در شرایطی که با تحریم‌های بین‌المللی روبه‌رو هستیم، با اتکاء به ظرفیت و توانمندی در بخش‌های مختلف، کمبود‌ها را جبران و در جهت ایجاد اشتغال گام برداریم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سیاست‌های محوری ما در سال جاری، استقرار صنایع بر اساس ظرفیت و قابلیتی است که در مناطق مختلف شناسایی می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست در خصوص رفع برخی مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی ماکو و شوط قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار