دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم ٩٠ ارومیه به لیگ برتر فوتبال رده سنی امید‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 22 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حسین نیرویار گفت: به دلیل لغو مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک امید‌ها و جوانان کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا و با توجه به نامه سازمان لیگ کشور در خصوص صسعود هر ۶ تیم امید و جوانان راه یافته به مرحله پایانی دسته اول به لیگ برتر، تیم ۹۰ ارومیه که در صدر جدول قرارداشت، به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شد.

نیرویار اضافه کرد: تیم ٩٠ در فصلی که به خاطر شیوع بیماری کرونا نیمه تمام ماند، با استفاده از بازیکنان بومی در رقابت‌ها شرکت کرده بود و ابتدا در دور اول و در رقابت با ۵۰ تیم راهی دور دوم شد و در این مرحله با کسب نتایج لازم بالاتر از تیم‌هایی، چون فجرسپاسی شیراز، آلومینیوم اراک، ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز به دور نهایی صعود کرد.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی اضافه‌کرد: هدایت تیم فوتبال امید ۹۰ ارومیه را در این مسابقات «اکبر چرم‌دوزی» و سرپرستی آن را «بهمن حسنی» بر عهده داشتند.

در مرحله مقدماتی کاسپین قزوین، ۹۰ ارومیه، عقاب مهر تبریز، علم و ادب تبریز، شهرداری اردبیل، ماشین‌سازی تبریز، پرسپولیس قائم‌شهر، قارن ساری، استقلال نوین بجنورد، مقاومت ساری، پدیده شهر خودرو، ملوان بندر انزلی، بعثت کرمانشاه، سپاهان درود، اتاک گچساران، خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، مهام پلیمر قم، فولاد یزد، سیمان لامرد، تیپ تکاوران بندرعباس، برق شیراز، گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس شیراز، نفت آبادان، نفت امیدیه، کارگر بنه‌گز، پولاد اکسین ایذه، فولاد یاسوج و فجرسپاسی شیراز تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته یک امید‌های کشور در گروه‌های پنج‌گانه بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار