جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت : ولایت مداری ، عمل به توصیه های شهدا ، صداقت و پاکدامنی و دشمن شناسی رمز موفیقت مسئولان در انجام وظایف مدیریتی است.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 22 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر که در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیسخن می گفت ، افزود :  در نظام اسلامی خدمت به مردم و کشور توفیق بسیار بزرگی است که در این زمینه مسئولان باید ولایت پذیری و حفاظت از بیت المال و آرمانهای شهدا را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با اعلام اینکه خودشناسی و خداشناسی در هر امری بسیار مهم است بر الگوگیری مدیران از توصیه های مدیریتی حضرت علی (ع) به مالک اشتر تاکید کرد.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این مراسم فرماندهی، حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در رده های مختلف نیروهای نظامی را بسیار موثر و مهم دانست و بر همکاری بیش از پیش آنان در پویایی مجموعه و شکست توطئه های دشمنان تاکید کرد.

در این مراسم از خدمات 4 ساله حجت الاسلام سرایی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تقدیر و در حکمی حجت الاسلام متین به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار