کد خبر: ۸۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 21 July 2020

 

تابناک/یونس امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تمرینی این روزهایش اظهار داشت: هر روز تمرین می‌کنم و مجبورم با همین شرایط کنار بیایم. تمریناتم را در شهریار دنبال می‌کنم. روزهایی هم که باید تمرین کشتی انجام دهم تماس می‌گیرم و با یکی از بچه‌ها هماهنگ می‌کنم که مرور فن کنم.

وی در مورد اینکه آیا از این وضعیت خسته نشده است، گفت: اتفاقی است که افتاده و فقط برای من هم نیست که خسته شوم. به‌هرحال برای همه شرایط تقریباً یکسان است.

امامی در پاسخ به این پرسش که اگر مسابقات جهانی 2020 برگزار شود، تصمیم دارد در همین وزن 74 کیلوگرم کشتی بگیرد، گفت: بله در همین وزن کشتی می‌گیرم. البته بعید می‌دانم که برگزار شود، چون دوباره در دنیا دارد کرونا اوج می‌گیرد و بعضی کشورها هم مخالف برگزاری آن هستند. فعلاً که گفته شده است در مرداد ماه جواب صد درصد را در مورد برگزاری مسابقه خواهند داد.

دارنده مدال برنز وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد جهان درباره اینکه آمادگی ذهنی و جسمی برای حضور در مسابقات جهانی را دارد، تأکید کرد: از نظر روحی بله، چون قبلاً فکرش را می‌کردم اگر المپیک برگزار نشود، مسابقات جهانی را برگزار می‌کنند. از نظر جسمی هم حتماً تمرینات لازم را انجام خواهیم داد و اکنون نیز بدون تمرین نیستیم.

امامی که برای حضور در لیگ برتر با تیم دریاچه ارومیه قرارداد بسته است، در مورد اینکه عدم برگزاری لیگ تا اینجای کار به لحاظ مالی آنها را دچار مشکل نکرده است، گفت: مشکل مالی که چه بگویم، مثل همیشه خرج‌مان برعهده خانواده است. هنوز جایزه مسابقات جهانی را هم نداده‌اند و خدا می‌داند چه زمانی آن را خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار