شهریاری: درصورتی که بانکهای خصوصی 50 درصد از منابع خود را به متقاضیان استانی پرداخت نکنند، مجوز فعالیتشان را در استان لغو می کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 19 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی امروز در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با انتقاد شدید از روند کند اعطای تسهیلات بانکی توسط بانکهای خصوصی گفت: متاسفانه علیرغم تذکرات قبلی بانک های خصوصی بخش قابل توجهی از منابع جمع آوری شده در آذربایجان غربی را در خارج از این استان هزینه می کنند که این مسئله قابل قبول نیست.

شهریاری با اعلام اینکه بانک های خصوصی هیچ نقشی در روند توسعه استان ندارند گفت: درصورتی که بانکهای خصوصی 50 درصد از منابع خود را برای متقاضیان استانی پرداخت نکنند، مجوز فعالیت این بانکها را در استان لغو می کنیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه طرح های اقتصاد مقاومتی در استان با پیشرفت خوبی درحال اجرا هستند که با تامین اعتبارات لازم این طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اعلام اینکه ۲۱ طرح توسط ستاد کشوری اقتصاد مقاومتی به این استان واگذار شده گفت: تکمیل کریدور غرب آذربایجان غربی، احداث بیمارستان فوق تخصصی زنان، احداث نیروگاه خورشیدی و توسعه طرح های آب و فاضلاب در ارومیه، احداث پایانه مرزی رازی در خوی،  اجرای سد خاکی چالدران و چندین طرح دیگر از جمله مهمترین آنهاست.

حضرتی در پایان بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در احیای واحدهای راکد و افزایش اشتغال‌زایی در استان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار