با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی،
سامانه نوبت دهی برای کامیون ها با هدف تسهیل تردد در مرز و افزایش رفاه حال رانندگان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرز بازرگان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 18 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، صفری مدیر لجستیک و حمل و نقل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سامانه با هدف کاهش حجم کاری، تسهیل تردد در مرز و افزایش رفاه حال رانندگان و با حجم سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

مهدی زاده سرمایه گذار طرح نوبت دهی هوشمند کامیونها می گوید: طرح اولیده این سامانه از ابتدای سال 95 آغاز شد و از ابتدای مرداد بهره برداری از آن آغاز می شود که جابجایی 550 تریلی در روز از مزایای آن است که برای 30 نفر هم اشتغال زایی شده است.

بزودی با بهره برداری کامل از طرح بزرگ نوبت دهی هوشمند کامیونها؛ علاوه بر ارائه خدمات رفاهی به رانندگان و ساماندهی خدمات؛ از صف کامیون ها در جاده ترانزیتی ماکو بازرگان جلوگیری و امنیت کالا و کامیونهای خروج از کشور در این محل تامین می شود.

عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سرمایه گذاری در زیر ساختهای مربوط به لجستیک و حمل و نقل بین المللی در محدوده منطقه آزاد ماکو یک دستور کار جدی سازمان منطقه آزاد است و همینطور زیر ساختهای دیگر لجستیکی از قبیل احداث تیر پارک ها و مجموعه های لجستیکی مشمول انبارها که در منطقه هم از طریق سازمان منطقه آزاد و هم با مشارکت بخشهای خصوصی از گذشته شروع شده و الان هم در حال انجام است. 

احداث دهکده بین المللی لجستیک در منطقه ؛ برای بهره گیری از ظرفیت تجارت خارجی بین چین و اروپا و هند و اروپا از طریق منطقه آزاد ماکو به عنوان سریعترین و نزدیکترین مسیر انتقال کالا و تجارت از دیگر طرحهای بزرگ و زیربنایی در امر تجارت خارجی است .

سالانه از طریق مرز بازرگان به عنوان بزرگترین مرز زمینی کشورمان بیش از 300 هزار دستگاه کامیون تردد می کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار