کد خبر: ۸۷۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 18 July 2020
 

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان - گل ریحان البرز امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سی ام لیگ آزادگان امروز با برگزاری ۸ دیدار آغاز خواهد شد و تیم‌های حاضر در این لیگ به مصاف یکدیگر می‌روند.

تقابل مدعیان در رفسنجان

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت. شاگردان ربیعی فر با وجود شکست در بازی هفته گذشته برابر ملوان همچنان با اختلاف ۶ امتیاز نسبت به تیم دوم، در صدر جدول قرار دارند و اصلی‌ترین شانس صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند. گل ریحان که با هدایت میثم منیعی، سرمربی جدید خود موفق شد هفته گذشته برابر سپیدرود رشت به پیروزی برسد، با ۴۶ امتیاز در رده ششم قرار دارد و همچنان امیدوار به صعود است. گل ریحان برای زنده نگه داشتن امید‌های خود نیاز شدیدی به ۳ امتیاز بازی برابر تیم مدعی مس رفسنجان دارد.

نود ارومیه بدون سرمربی برابر خوشه طلایی

خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه که با ۴۹ و ۴۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم پنجم قرار دارند، در ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی از این جهت حائز اهمیت است که ۲ تیم در رده‌های بالایی جدول حضور دارند و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند. نود ارومیه در این فصل با وحید بیاتلو نتایج خوبی کسب کرده، اما سرمربی جوان این تیم تصمیم گرفت به کادرفنی تراکتور بپیوندد و قید حضور در نود را زد. مسئولان باشگاه ارومیه‌ای هنوز سرمربی جدید تیمشان را انتخاب نکردند و نیمکت سرمربیگری نود، ابهام بزرگ بازی فردا به شمار می‌رود.

رایکا در صدد فرار از منطقه سقوط

رایکا بابل که با ۲۸ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد، در ۳ هفته گذشته موفق نشده به پیروزی برسد. رایکا برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط باید قشقایی را در بازی این هفته شکست دهد. البته رایکا کار سختی دارد و باید در شیراز به مصاف حریف خود برود. قشقایی با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاده و نگرانی زیادی برای سقوط به دسته پایین‌تر ندارد.

شاگردان میثاقیان به دنبال پیروزی در جدال قعرنشینان

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته ملوان و نیروی زمینی در تهران به مصاف هم خواهند رفت. ملوان و نیروی زمینی شرایط مشابهی دارند و با کسب ۳۱ و ۲۹ امتیاز در جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم ایستاده اند. امکان سقوط هر ۲ تیم به دسته پایین‌تر وجود دارد و انگیزه ۲ تیم برای کسب ۳ امتیاز این دیدار، به حساسیت‌های تقابل ۲ تیم می‌افزاید. ملوان بندرانزلی با هدایت سرمربی جدید خود هفته گذشته موفق شد تیم صدرنشین مس رفسنجان را پس از ۸ هفته شکست ناپذیری ببرد. شاگردان میثاقیان امیدوارند در بازی خارج از خانه برابر نیروی زمینی هم بتوانند روند خوب خود را ادامه دهند.

حفظ بلیت صعود در گرو پیروزی برابر آرمان گهر

آلومینیوم اراک که در هفته‌های اخیر موفق شده با هدایت حسین خطیبی نتایج بسیار خوبی کسب کند و به رده دوم جدول برسد و این هفته میزبان تیم میانه جدولی آرمان گهر سیرجان است. آلومینیوم هفته گذشته پس از ۱۴ بازی، برابر هوادار تهران شکست خورد و در مقطعی حساس ۳ امتیاز از دست داد. آرمان گهر با ۳۵ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و از تیم‌هایی به شمار می‌رود که نه شانسی برای صعود دارند و نه نگرانی بابت سقوط. با این حال شاگردان خطیبی برای حفظ جایگاه خود در جدول و جبران شکست هفته گذشته باید برابر حریفشان به پیروزی برسند.

ال گیلانوی بی رمق!

فارغ از شرایط جدول تقابل داماش گیلان و سپیدرود رشت در دربی موسوم به ال گیلانو یکی از بازی‌های حساس و احتمالا جذاب هفته سی ام خواهد بود. داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی شرایط بسیار بدی دارد و در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده است. سپیدرود رشت نیز برای سومین بار در این فصل ناچار به تغییر سرمربی خود شد و با جدایی ناگهانی پاشازاده، سهیل حق شناس به عنوان سرمربی جدید سپیدرود انتخاب شد. سپیدرود با کسب ۲۷ امتیاز از بازی‌های گذشته خود، به رده هفدهم سقوط کرده و در صورتی که نتواند در هفته‌های پیش رو جایگاه خود را تغییر دهد، به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

هوادار برابر لشکر از پیش شکست خورده علم و ادب

علم و ادب که سقوطش به دسته دوم قطعی شده، در تبریز میزبان تیم میانه جدولی هوادار است. هوادار تهران با هدایت عنایتی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و با ۴۲ امتیاز در رده نهم ایستاده است. با این حال هوادار دیگر شانس چندانی برای صعود ندارد و شاگردان عنایتی برای بهتر کردن جایگاهشان در جدول تلاش می‌کنند.

امید مس کرمان به باز پس گیری جایگاه دوم

مس کرمان برای بازپس گیری رده دوم و افزایش شانس صعود خود کار سختی دارد، زیرا حریف این هفته نارنجی پوشان، استقلال خوزستان است که بهترین تیم نیم فصل دوم رقابت‌ها به شمار می‌رود و در ۷ بازی قبلی خود متحمل هیچ شکستی نشده است. شاگردان مجتبی حسینی اکنون با ۵۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آلومنیوم در رده سوم هستند. استقلال خوزستان هم با ۴۲ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.

برنامه بازی‌های هفته سی ام لیگ آزادگان

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹

  • مس رفسنجان - گل ریحان البرز ۱۹:۰۰
  • قشقایی شیراز - رایکا بابل ۱۹:۲۰
  • نیروی زمینی - ملوان ۱۹:۴۰
  • آلومینیوم اراک - آرمان گهر ۱۹:۴۰
  • سپیدرود رشت - داماش گیلان ۱۹:۵۰
  • شهرداری تبریز - هوادار ۲۰:۱۰
  • نود ارومیه - خوشه طلایی ساوه ۲۰:۱۰
  • استقلال خوزستان - مس کرمان ۲۰:۴۵
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار