اکبرزاده شهردار خوی گفت : با اتمام زمین ورزشی طوبی، بیش از ۱۲۰۰۰ متر مربع به فضاهای ورزشی خوی افزوده می شود
کد خبر: ۸۷۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 16 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی؛ محرم اکبرزاده شهردار خوی از اتمام آسفالت ریزی زمین ورزشی چند منظوره طوبی خبرداد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی بویژه ورزش های گروهی و همگانی در مناطق کم برخوردار برای تامین سلامت جسمی و روانی و تاثیر آن در رفاه و زندگی مردم این مناطق از جمله اهداف احداث زمینهای ورزشی است.

وی افزود : در حال حاضر ۳ مجموعه ورزشی با مشارکت شهرداری و نهاد های سپاه پاسداران و مسکن و شهرسازی استان و با حمایت شورای اسلامی شهر خوی در دست احداث میباشد که زمین ورزشی چند منظوره طوبی یکی از همین پروژه هاست.

شهردار خوی اظهار داشت : مساحت کلی این پروژه عمرانی با زیرساخت ورزشی ۱۲۳۰۰ مترمربع بوده و در منطقه تخته پل که یکی از مناطق قدیمی شهر خوی است احداث می شود.

وی تاکید کرد : این مجموعه دارای زمین های ورزشی اسکیت با مساحت ۱۰۷۰ متر مربع ، هندبال با مساحت ۱۲۲۰ مترمربع ، زمین والیبال و تنیس با مساحت ۱۵۱۰ مترمربع ، زمین بسکتبال با مساحت ۱۰۸۰ مترمربع و سوله ورزشی با ۲۵۰۰ متر مربع است.

اکبرزاده گفت : ۲ پارکینگ اختصاصی با مساحت ۱۷۲۰ متر مربع نیز برای استفاده شهروندان در این مجموعه چند منظوره پیش بینی و آماده سازی می شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲۶۰ متر طول جدول گذاری ،۶۵۰ متر مربع سنگ فرش در این زمین چند منظوره اجرا شده و آسفالت ریزی این مجموعه به میزان ۸۲۶۰ متر مربع نیز به پایان رسید.
شهردار افزود : نصب ستِ ها و تجهیزات ورزشی، زیباسازی مجموعه و ایجاد فضای سبز نیز از دیگر اقدامات در ین زمینه خواهد بود.
شهردار خوی در پایان تاکید کرد: با اتمام این مجموعه که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیش از ۱۲۳۰۰ متر مربع به فضاهای ورزشی شهرستان افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار