شاید از نظر استقلالی‌ها وزیر ورزش به ویروس کرونا دستور داده که سمت بازیکنان پرسپولیس نرود و آن‌ها را درگیر نکند، چون از دید این عده هر اتفاقی می‌افتد، تقصیر وزیر ورزش است و سلطانی‌فر باعث شده تیم‌شان نتیجه نگیرد
کد خبر: ۸۷۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 10 July 2020

سپهر حیدری، کاپیتان و مدافع سابق پرسپولیسی‌ها حرف‌های جالبی درخصوص مثبت شدن تست کرونای چند تن از بازیکنان استقلال دارد. او می گوید: «اول از همه برای‌شان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم آن‌هایی که کرونا گرفتند، هرچه زودتر خوب شوند، ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که به نظرم یا آن‌ها پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و یا نتیجه تست‌شان را اشتباه اعلام می‌کنند. مگر می‌شود تیمی مثل پرسپولیس خدا را شکر هیچ کرونایی نداشته باشد، ولی تیمی مثل استقلال به یک‌باره چندین مبتلا به کرونا داشته باشد؟

به نظرم اینکه می‌گویند در زمین فوتبال آن‌ها کرونا گرفتند درست نیست و این عزیزان در جایی دیگر و خارج از فوتبال مبتلا شدند. دوستان اگر به جای این همه مصاحبه در طول روز سعی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند، قطعاً این اتفاقات نمی‌افتاد و این تعداد زیاد از یک تیم کرونا نمی‌گرفتند. البته شاید از نظر استقلالی‌ها وزیر ورزش به ویروس کرونا دستور داده که سمت بازیکنان پرسپولیس نرود و آن‌ها را درگیر نکند، چون از دید این عده هر اتفاقی می‌افتد، تقصیر وزیر ورزش است و سلطانی‌فر باعث شده تیم‌شان نتیجه نگیرد.»

منبع: خبرورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار