استاندار ایلام:
استاندار ایلام با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام یک هفته دیگر تمدید شده است، گفت: برگزاری هر گونه مراسم در استان ممنوع است.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 09 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه‌ای، باشگاه‌های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع‌های مناطق قرمز ایلام یک هفته دیگر تعطیل می‌شوند.

وی افزود: برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات تا یک هفته ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه زدن ماسک در همه اماکن عمومی اجباری است و ادارات به ارباب رجوع بدون ماسک خدمات نمی‌دهند، بیان کرد: جلسات دستگاه‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران باید در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی سینما و پارک و موزه‌ها و ورزشگاه‌ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و … تعطیل می‌شوند.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است.

استاندار ایلام افزود: تا اطلاع ثانوی بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار به طور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

وی با اشاره به اینکه درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه‌ها در چاپخانه‌ها ممنوع می‌شود، گفت: تا اطلاع ثانوی ادارات و سازمان‌ها و نهادها و در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند.

وی تصریح کرد: کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند، تمامی مصوبات ه لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار