عبد المجید شیخی در گفتگو با تابناک:
کارشناس اقتصادی و استاد دانشگاه با اشاره به اینکه انتخاب روش مدیریت مستقیم سهام عدالت به شرط دارا بودن اطلاعات بورسی توصیه می شود، گفت: با توجه به افزایش عرضه در بازار بورس، احتمال افت ارزش سهام و کاهش قیمت واقعی آن وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 07 July 2020

عبد المجید شیخی در خصوص خرید و فروش سهام عدالت در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:پیشتر هم توصیه کردیم افرادی که اطلاعات بورسی ندارند سعی کنند مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کنند به افرادی هم که اطلاعات بورسی دارند اما فرصت معامله در بورس را ندارند توصیه می کنیم یا مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کنند یا سهمشان را نگهدارند تا سر فرصت آن را سبد گردانی کنند.

 وی افزود: توصیه کلی این است که سهام داران عجله نکنند چون ارزش سهام شرکت ها بالاست و در حال حاضر به دلیل افزایش عرضه در بازار بورس ممکن است با افت ارزش سهام رو به رو و مجبور به فروش زیر قیمت آن بشوند، لذا نگهداشتن آن به نفع است.

 این کارشناس اقتصادی و استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: کسی که شاغل نیست و می تواند پای سیستم بنشیند و مرتب خرید و فروش کند و قصد دارد در کنار چند قلم سهام عدالت مقداری سرمایه گذاری کند می تواند با خرید و فروش سود متنابهی به دست آورد.

 شیخی تاکید کرد: کسی که فرصت کافی ندارد ولو اینکه اطلاعات بورسی دارد بهتر است سهامش را نگهدارد ثانیا اگر مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کند چون صندوق های سرمایه گذاری حرفه شان این است می توانند به درستی سبد گردانی و به طور متعادل سود قابل توجهی در سال نصیب صاحب سهام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار