ولیزادگان مسئول خدمات مشتر کین و درآمد آب و فاضلاب خوی گفت : بیش از ۵۶ درصد مشترکین خانگی خوی ماهانه زیر ۲۰ متر مکعب آب مصرف کردند.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 06 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
جواد ولیزادگان مسئول خدمات مشتر کین و درآمد آب و فاضلاب خوی گفت: در سال گذشته، ۵/۵۶ درصد مشترکین خانگی، مصرف آب را در طول دوره به خوبی مدیریت کردند و طی یک دوره بین ۰ تا ۲۰ مترمکعب آب مصرف نمودند.

ولیزادگان با اشاره به میزان مصرف سایر مشترکین خانگی عنوان کرد: در سال ۹۸ بیش از ۳۹ درصد مشترکین خانگی بین ۲۰ تا ۴۰ متر مکعب در ماه آب مصرف کردند و کمتر از 5 درصد مشترکین خانگی در طول دوره بیش از ۴۰ متر مکعب آب را به مصرف رساندند.
وی با توجه به شیوع ویروس کرونا در انتهای سال گذشته پیرامون چگونگی مصرف آب توسط مشترکین خانگی تصریح کرد: در دوماهه پایانی سال ۹۸ با توجه به شیوع ویروس کرونا مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت بطوریکه در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۳۵ درصد افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.
مسئول خدمات مشتر کین و درآمد شرکت با تاکید برمصرف بهینه آب خاطرنشان ساخت: با شیوع ویروس کرونا مردم به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی آب را بیشتر از مواقع دیگر مصرف می کنند اما توصیه می شود با توجه به منابع محدود آب در شهر خوی در مصرف صحیح آب دقت بیشتری به خرج دهند.
ولیزادگان در پایان سخنان خود گفت : در حال حاضر الگوی مصرف آب در شهر خوی ۱۸ متر مکعب در ماه تعریف شده است که انتظار می رود مردم با مصرف درست آب در طول ماه مطابق با الگو آب را استفاده کنند تا شاهد تامین پایدار آب شرب در خوی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار