استاندار آذربایجان غربی،
استاندار آذربایجان غربی گفت:برای مدیریت ویروس کرونا در استان فرمانداران محدودیت‌های ابلاغی را بطور جدی پیگیر باشند.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 05 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پنجاهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن قدردانی از تلاش مدافعان سلامت در بخش‌های مختلف گفت: بررسی دانشمندان حاکی از آن است که ویروس کرونا به این زودی‌ها پایان ناپذیر نیست و تنها راهکار مقابله با آن رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: برای کنترل روند صعودی بیماری اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی موثرترین راهکار است.

مقام عالی استان به فرمانداران دستور داد تا محدودیت‌های ابلاغی را بطور جدی پیگیر باشند چرا که خبر‌های دریافتی حاکی از آن است که در برخی شهر‌ها هنوز نماز‌های جماعت، عروسی‌ها برگزار می شود.

شهریاری با بیان اینکه برخی افراد از ترس انگ بیماری، ابتلا به آن را کتمان می‌کنند گفت: کتمان بیماری گناهی نابخشودنی است چرا که فرد بیماری در صورتی که قرنطینه نشود تعداد زیادی از مردم را مبتلا می‌سازد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش فرهنگسازی در تشویق مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت روحانیون و ظرفیت‌های فرهنگی را فرصتی مهم دانست و گفت: دعوت مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی مصداق امر به معروف است و باید جدی گرفته شود.

استاندار آذربایجان غربی رعایت موارد بهداشتی از جمله ماسک را در ادارات و بانک‌ها را الزامی دانست و افزود: جامعه کارمندی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند الگوی مناسبی برای سایر اقشار باشند.

مقام عالی دولت در استان توسعه دولت الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در صورتی که خدمات دستگاه‌های اجرایی بصورت الکترونیک به مردم ارائه شود بخش زیادی از تجمع‌های مردمی کم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار