مدیرکل پست استان البرز از افزایش چشمگیر فعالیت‌های پست از ابتدای شیوع کرونا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 05 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمود فرزین درباره فعالیت‌های اداره پست استان البرز به‌ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در زمان شیوع ویروس کرونا و کاهش فعالیت ناوگان حمل ونقل هوایی، ریلی‌، جاده‌ای و همچنین توقف عملیات جابه‌جایی بار از طریق شرکت‌های باربری ترافیک مرسولات پستی به ویژه در سرویس خرید وفروش اینترنتی با رشدی قابل ملاحظه همراه بوده است.

وی با بیان اینکه این افزایش از حجم ترافیک باتلاش مضاعف تمامی پرسنل خصوصا موزعین‌ شبکه پستی بطور روزانه درحال جابجایی وتوزیع است، افزود: این تلاش همکارانمان بود که در این مدت توانستیم خدمات را به بهترین نحوه و در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

 مدیرکل پست استان البرز درخصوص برنامه‌های پست در صورت ادامه کرونا، بیان کرد:  باتوجه به  سیاست‌های جدید  هیات مدیره شرکت ملی پست استفاده از تکنولوژی‌های نوین، اجرای طرح تحول پست و همچنین بهره گیری از 'استارتآپها' و 'شتاب دهنده‌ها' گام‌های موثری برداشته شده است.

 فرزین تصریح کرد: بی شک با استقرار این پروژه شاهد رشد ترافیک و برخورداری هموطنان از سرویس‌های پستی در استان البرز هستیم.

 وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم درخواست‌های مردم در کمترین زمان ممکن بدست آنها برسد، خاطر نشان کرد: پست بعنوان وکیل اجتماعی مردم و سازمان‌ها، در راستای ارائه خدمات با کیفیت تر و سرویس‌های جدید که در بستر اینترنت وبدون حضور مردم قابل دسترس همگان باشد تمام امکانات خود را به خدمت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار