رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسؤولین شرکت ایران ترانسفو با رفع دغدغه و نگرانی‌های موجود در مورد این شرکت، به فکر توسعه و افزایش خطوط تولید هستند که این امر بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 04 July 2020

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر عامل اعضای هیأت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان اظهار کرد: در دوره تحول قوه قضاییه و در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید اقدامات بسیار اثرگذاری در کشور و در استان زنجان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از این حمایت‌ها ورود و پیگیری شخص ریاست قوه قضاییه به موضوع مشکل ایران ترانسفوی زنجان و دستور ایشان به دستگاه قضایی استان برای بررسی مشکل و پیگیری‌های لازم، که یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه در شورای اداری بود که خوشبختانه امروز مشکل شرکت برطرف شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه شرکت ترانسفوی زنجان یکی از شرکت‌های بزرگ در تولید انواع ترانس در کشور و نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد، افزود: حل مشکل شرکتی که با این سابقه فعالیت و نقش اثرگذاری در تولید و اشتغال دارد، یک وظیفه برای دستگاه قضایی بود که حمایت‌های قضایی از این مجموعه انجام می‌داد.

وی ادامه داد: امروز مسؤولین شرکت با رفع دغدغه و نگرانی‌های آن زمان شرکت به فکر توسعه خط تولید و افزایش تولید هستند که این امر بسیار ارزشمند است.

صادقی نیارکی  پیگیری به ثمر نشستن مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان  را از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی دستگاه قضایی استان بیان کرد و گفت : دستگاه قضایی استان در صورت نیاز به حمایت قضایی از تولید و اشتغال با قاطعیت  ورود خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفوی زنجان در این دیدار از ورود قاطع و ارزشمند رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های دادگستری استان در راستای حل مشکل این شرکت تقدیر کرد و گفت: امروز با حل مشکل شرکت ما در  مسیر افزایش خط تولید شرکت هستیم که حمایت‌های جدی قوه قضاییه امید، انگیزه و تلاش مضاعف را در میان اعضای هیأت مدیره و کارگران افزایش داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار