همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید، ۱۹ و ۲۰ شهریور امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 04 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و دبیر این همایش، امروز(14 تیر) در مراسم رونمایی از پوستر همایش اظهار کرد: امروز که تحریم‌های همه‌جانبه استکبار علیه ملت ایران باعث فشارهای زیاد اقتصادی به کشور شده، تنها راهکار مقابله با مشکلات موجود تقویت بنیه اقتصادی کشور است.

حسینی‌مقدم با بیان اینکه از 10 سال گذشته تاکنون شعارهایی توسط مقام معظم رهبری برای نامگذاری سالها تعیین شده که تماما با تقویت بنیه اقتصادی کشور در ارتباط بوده، گفت: اقتصاد مقاومتی بستر اصلی شکوفایی اقتصاد کشور است و اگر بنا باشد جهشی اتفاق بیافتد، باید بر پایه اقتصاد مقاومتی باشد.

دبیر همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید در کرمانشاه سپس با بیان اینکه برگزاری این همایش ملی به عنوان یکی از مصوبات کارگروه کشاورزی ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه در برنامه قرار گرفته، ابراز امیدواری کرد: برگزاری همایش های اینچنینی بتواند درمعرفی استان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور اثرگذار باشد.

محمدرضا حسنی مسئول دبیرخانه ستاد برگزاری همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید در کرمانشاه نیز در حاشیه این نشست در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری این همایش در سه محور عمومی، اختصاصی و منطقه‌ای، گفت: علاقمندان از سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه، کلیپ، انیمیشن و... در حوزه های مختلف زراعت، دامپروری، شیلات و منابع طبیعی حول محور فرهنگ کار، جهش تولید و... به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان تا 25 مرداد برای ارسال اثر به دبیرخانه همایش مهلت دارند، اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به آدرس velayat.majksh@Gmail ارسال کرده و اگر سوالی هم برای شرکت در همایش دارند، با شماره تماس 09187229000 تماس بگیرند.

وی سپس با اشاره به بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی برای برگزاری مطلوب این همایش، از تمامی بهره برداران، کشاورزان و صاحبنظران عرصه کشاورزی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

حسنی گفت: اگر شرایط کشور از نظر شیوع بیماری کرونا فرصت برگزاری جشنواره را به صورت حضوری ندهد، امکان برگزاری آن به صورت مجازی فراهم است.

 کوروش مهرابی مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پیش بینی برگزاری یک نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان کرمانشاه در پارک شاهد کرمانشاه در زمان برگزاری این همایش، گفت: قرار است در این نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات استان کرمانشاه در کنار نمایش دستاوردهای حوزه کشاورزی را داشته باشیم.

مهرابی اضافه کرد: در صورت تداوم شیوع کرونا آمادگی برگزاری این نمایشگاه را به صورت مجازی در زمان برگزاری همایش داریم.

در ادامه این مراسم از پوستر همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید که قرار است در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار شود، رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار