کد خبر: ۸۶۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 27 June 2020

زمان آزمون‌های دانشگاه آزاد و خوارزمی اعلام شد

تابناک/ آزمون EPT دانشگاه آزاد ۲۷ تیر و آزمون زبان انگلیسی دانشگاه خوارزمی ۱۲ تیر ۹۹ برگزار می‌شود.

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت‌نام آزمون EPT تیرماه ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز - شنبه - آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ تیر ادامه دارد.

براساس این اطلاعیه آزمون مربوطه در روز جمعه ۲۷ تیر  ماه ۹۹ به طور همزمان در شهرهای  تبریز، ارومیه، یزد، اهواز، کرمان، مشهد، کرج، رشت، اردبیل، اراک، خرم آباد، شیراز، همدان، گرگان، اصفهان، کرمانشاه، ساری، قزوین و تهران برگزار می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه  ۲۵  تیر ماه است.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی  http://english.iau.ac.ir/ept  نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

آزمون زبان انگلیسی دانشگاه خوارزمی ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود

طبق اطلاعیه دانشگاه خوارزمی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند تا هشتم تیرماه در این آزمون ثبت نام کنند.

براساس این اطلاعیه: با توجه به درخواست مکرر داوطلبان جا مانده از ثبت نام در این آزمون و نقص اطلاعات برخی از ثبت نام شدگان، و نیز به جهت حصول اطمینان کامل از امنیت سوالات، آزمون‌ زبان انگلیسی در هفته آینده، ساعت ۲ بعدازظهر روز پنج شنبه ۱۲ تیر برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبانی که ثبت نام نکرده و یا ثبت نام ناقص داشته اند، می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۷ تیر تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۸ تیر برای تکمیل مراحل ثبت نام، به سایت مرکز مراجعه کنند.

همچنین برای آشنایی با نحوه آزمون و تست بسترهای فنی داوطلبان، "آزمون آزمایشی" در تاریخ چهارشنبه مورخ ۱۱ تیرماه راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا زمان آزمون های زبان انگلیسی و سایر آزمون ها در دانشگاه ها به تعویق افتاده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار