کد خبر: ۸۶۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 27 June 2020
حجت الاسلام رضازاده گفت: هفت ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت در آستارا پیش بینی شده که در طول این دهه برگزار می شود.
 

 

حجت الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: برنامه های دهه کرامت به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس متفاوت تر از سال های گذشته و با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: در برخی از مساجد شهرستان آستارا نیز برگزاری جشن دهه کرامت پیش بینی شده که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی از پیش بینی ۷ ویژه برنامه برای اجرا در دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: نشست با تعدادی از اهل مطالعه و تحقیق برای شروع فعالیت پژوهشی در خصوص سبک زندگی رضوی و تولید محتوا یکی از مهم ترین برنامه های دهه کرامت است.

 

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به برگزاری نشست کتابخوان همزمان با دهه کرامت در شهرستان آستارا،خاطرنشان کرد: این نشست با عنوان«مدیریت علمی و مکتبی ازدیدگاه اسلام» برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ارائه طرح زیست بوم فرهنگی بررسی آسیب های عزاداری آستارا برگرفته از روش های صحیح عزاداری از منظر امام رضا (ع) از دیگر برنامه های دهه کرامت در این شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه روش تدریس قرائت قرآن کریم به همراه روش های ختم قرآنی امام رضا (ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه کرامت است،افزود: همچنین در دهه کرامت نشست علمی علما و روحانیون آستارایی با موضوع رفتارهای اجتماعی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رضازاده اهدای هدایا به افرادی که نامشان معصومه و رضاست را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی آستارا در دهه کرامت دانست و گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ صحیح نامگذاری و زنده نگه داشتن سیره اهل بیت(ع) انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار