سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: انشعابات غیرمجاز آب در مناطق روستایی خوی جمع آوری میشوند .
کد خبر: ۸۶۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 27 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: انشعابات غیرمجاز تاثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفی آب شرب ساکنان روستایی دارد و در این زمینه در تلاش هستیم تا همه انشعابات غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان خوی جمع‌آوری کنیم.
سلطانی در ادامه اظهار داشت : در راستای پیگیری‌های مداوم در خصوص جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در سطح روستاهای شهرستان خوی با پایش‌های میدانی انجام‌شده، یک فقره انشعاب غیرمجاز در روستای قریخ یاشار کشف و جمع‌آوری شد.
وی افزود : این انشعاب غیر مجاز کشف شده در روستای قریخ یاشار مربوط به یک باغ در این روستا بوده است که پس از شناسایی آن را در راستای قوانین جمع‌آوری کردیم.
مدیرعامل شرکت افزود : در چند روز اخیر تماسهای مکرری مبنی برافت فشار و کمبود آب از اهالی این روستا داشتیم که با تلاش همکاران انشعاب غیر مجاز فوق که از خط انتقال اقدام به برقراری انشعاب غیرمجاز کرده بود کشف و جمع آوری شد.
سلطانی با ذکر فعالیت مستمر اکیپ‌های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و شناسایی مشترکان پرمصرف در مناطق روستایی اظهار داشت: این اکیپ‌ها در گشت‌های مستمر خود موفق به شناسایی تعدادی انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای شهرستان شدند که این انشعابات غیرمجاز بلافاصله قطع شد.
وی یادآور شد: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در پایان سخنان خود از عموم اهالی روستایی شهرستان خوی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز با شماره تماس ۱۲۲ مورد تخلف را به اطلاع این شرکت برسانند تا ماموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار