امام جمعه شهرستان رستم گفت:حجت‌الاسلام حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مشکلی که این روزها مردم ما را اذیت می‌کند، گرانی‌های افسار گسیخته است که همچون اژدهای هفت سر ملت ما را می‌بلعد.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 27 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مشکلی که این روزها مردم ما را اذیت می‌کند، گرانی‌های افسار گسیخته است که همچون اژدهای هفت سر ملت ما را می‌بلعد.
وی تصریح کرد: قوای سه‌گانه توجه داشته باشند جایی که مربوط به تحریم های دشمن است با سوءمدیریت‌ها تفاوت دارد و مردم این تفاوت را درک می‌کنند.
امام جمعه رستم اظهار داشت: شعار مجلس یازدهم اقتصاد و فرهنگ بوده و اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم باید در دستور کار قرار گیرد و قوه مجریه نظارت لازم را داشته باشد تا مردم احساس نکنند در سال آخر دولت مسئولان دچار اهمال‌کاری شدند و مردم را به حال خودشان رها کردند البته تلاش هم می کنند اماباید بیش از اینها باشد.

حسینی بیان کرد: برجام آخرین اعتمادی بود که مسئولان ما به آمریکا داشتند و نباید دوباره باب مذاکره برای مذاکره را باز کنیم چراکه آمریکایی‌ها می‌خواهند ما را فرسایش کنند.
وی ادامه داد: تنها چیزی که از برجام عاید ما شده ، درس عبرتی است که مسئولان ما گرفتند بنابراین کسانی که دل به انقلاب بستند به وعده‌های آمریکا و دموکرات ها دلخوش نکنند.
امام جمعه رستم اظهار داشت: بسیاری از تحریم‌هایی که بر علیه ما صورت گرفته در زمان دموکرات‌ها بوده است دموکرات و جمهوری‌خواه برای ما یکی هستند و با هم هیچ فرقی ندارند.
وی تاکید کرد: آمریکا فقط به دنبال منافع خودش است و ملت ما با انسجام داخلی و تقویت اقتصاد مقاومتی در جهت جهش تولید و کارآفرینی مشت محکمی بر دهان آمریکا می‌زند.
حسینی با اشاره به اینکه ۶ تا ۱۲ تیر به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده، خاطرنشان کرد: تیر ماه برای ما ایرانیان خاطرات و حوادث دردناکی همچون ترور، جنایت و کشتار توسط آمریکا و مزدورانش از ترور رهبر عزیز انقلاب که تاکنون سکاندار نه تنها انقلاب اسلامی ایران بلکه سکاندار انقلاب حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تا فاجعه ترور شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران باوفای ایشان و خادمان این ملت همچنین ترور ناجوانمردانه شهید محراب آیت الله صدوقی و ۱۲ تیر که ناو آمریکایی وینسنس، هواپیمای ایران را با ۲۹۰ کودک و زن و فرزند و مسافر مورد هدف قرار داد.
وی اضافه کرد: در این حوادث چهره زشت آمریکا به نمایش گذاشته شد و این رژیم تروریستی مدتی بعد به فرماندهی ناو وینسنس مدال افتخار داد که این کار یکی از بارزترین و آشکارترین تضعیف حقوق بشر در جهان بود و با سکوت مرگبار دنیای غرب و بسیاری از کشورها مواجه شد.
امام جمعه رستم گفت: وضعیت حقوق بشر آمریکایی در ارتباط با سیاه‌پوستان اکنون قابل مشاهده است و این نگرش در واقع نماد تمدن غرب و مشکلات روزآمد آن است.
وی با اشاره به اینکه مطالعه مبانی و عرصه‌های حقوق بشر ما را به تفاوت و تعارض حقوق بشر آمریکایی و حقوق بشر اسلامی می رساند، افزود: آمریکا، فلسطینیان که از حقوقشان دفاع می‌کنند را تروریست می‌خوانند و اسرائیل که به جان، مال و ناموس فلسطینی‌ها تعرض می‌کند، را مدافع امنیت خود می‌شمارند.
حسینی ادامه داد: آنها سردار سلیمانی‌ها که مدافع حقوق ملت‌های مستضعف هستند را به عنوان تروریست به مردم جهان معرفی می‌کنند اما کار خود را با رنگ و لعاب هنر و ادبیات و رسانه‌هایی که در اختیار دارند حقوق بشر می نامند و در واقع کار خودشان را بزک می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار