مدیر امورسینمایی استان کرمانشاه گفت: کارگاه آموزشی رعایت نکات ایمنی و آشنایی با دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در سالن‌های سینما کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 23 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محمدجواد کنجوری ، اظهار داشت:کارگاه آموزشی رعایت نکات ایمنی و آشنایی با دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در سالن‌های سینما کرمانشاه، امروز سه‌شنبه، سوم‌ تیرماه با حضور مدیران و پرسنل سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با مشارکت اورژانس کشور و معاونت سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد، افزود: امکانات لازم بهداشتی در سینماهای استان تامین شده و آمادگی کامل میزبانی از همشهریان را داریم.

مدیر امورسینمایی استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های لازم به پرسنل در قالب این چندساعته آموزشی و آئین‌نامه ابلاغی وزارت بهداشت در طرح فاصله‌گذاری هوشمند داده شده و ان‌شاءالله در زمینه بهداشت محیط هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: براساس این طرح سینما روزانه در چند نوبت توسط پرسنل مجرب ضدعفونی خواهد شد، لیکن براساس آخرین تحقیقات سازمان بهداشت جهانی سهم سینما در شیوع ویروس کرونا تنها 0.09 درصد است.

کنجوری گفت: سینماهای استان به زودی و با رعایت کامل‌ترین پروتکل‌های بهداشتی و با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهد شد و معتقدیم سینماها با استقبال خوبی مواجه خواهند شد و از این منظر شرایط کشور و مردم ما با بسیاری از کشورهای دیگر متفاوت است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار