فرماندار کلیبر گفت: برگزاری هرگونه مراسمات از جمله عزا و عروسی که باعث تجمع می‌شود تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع است.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 23 June 2020

رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کلیبر اظهار کرد: رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان الزامی بوده و هرگونه تجمع که باعث مخاطره برای بهداشت عمومی شود ممنوع است.

وی همچنین از تعطیلی مهد کودک‌های این شهرستان تا آخر تیرماه سالجاری خبر داد.

وی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات را برای جلوگیری از شیوع بیماری مهم برشمرد و افزود: تمام کارکنان ادارات و مراجعه کنندگان ملزم به استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده، هستند.

فرماندار کلیبر از شبکه بهداشت و درمان خواست، برای آگاهی و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس در مناطق عشایری این شهرستان آموزش‌های لازم به عشایر ارائه شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلیبر نیز در این جلسه گفت: آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا را در این شهرستان ۱۵۸ نفر اعلام کرد.

سمیرا مولایی گفت: متاسفانه در چند روز اخیر آمار مراجعین به بیمارستان با علایم بیماری کرونا رو به افزایش بوده و علت اصلی آن نیز رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی افزود: برای مقابله و کنترل اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا در کلیبر لازم است برخی محدودیت‌ها از جمله تعطیلی مراکز گردشگری و واحدهای بوم گردی در این شهرستان مجددا اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :