حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مسئولان و قضات دادگستری استان با وی، اطلاع رسانیِ عملکرد و خدمات دستگاه قضا را حائز اهمیت دانست.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 22 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این جلسه با اشاره به مسئولیت سنگین قضات گفت: عملکرد دادگستری استان باید با شیوه های مختلف اطلاع رسانی شود مردم رسانده شود و اگر فعالیتها و عملکرد گسترده قضات در ابعاد مختلف انعکاس داده شود مطمئنا موجب اطمینان بیشتر مردم به این دستگاه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی، اجرای طرح مشاوره قضایی در مساجد حین اقامه نماز را یکی از عوامل مهم در کاهش پرونده ها دانست و بر اجرای مستمر این طرح تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار مبارزه با فساد، تکریم ارباب رجوع و حمایت از جهش تولید را سه ماموریت مهم قوه قضائیه در سالجاری دانست و گفت: در استان مبارزه با فساد در ابعاد مختلف صورت می گیرد و تکریم ارباب رجوع نیز به معنای سرعت در رسیدگی به پرونده های مختلف قضایی و دقت در رسیدگی و اجرای احکام است.

آقای گروسی افزود: ابلاغ های قضایی به صورت الکترونیکی رسیدگی می شود و میانگین دادرسی نسبت به میانگین سال گذشته هشت روز کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار