کد خبر: ۸۶۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 22 June 2020
 

توجه به واحدهای کوچک و زودبازده باید در جهش تولید بیشتر مدنظر باشد.

 

تابناک/به گزارش روابط عمومی ، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید گفت: حفظ وحدت و انسجام در تولید و مصرف کالای ایرانی لازمه عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است.

احمد علی شهیدی ابراز داشت: مردم با خرید کالای ایرانی و تولید کننده با  افزایش تولید محصول با کیفیت نقشی مهم در جهش تولید دارند.

وی با اشاره به شعار سال ۹۸ مبنی بر رونق تولید، ادامه داد: امسال سال پویایی بیش از پیش اقتصاد است و برای جهش تولید آحاد جامعه باید به زعم خود سهیم باشند و نقش‌آفرینی کنند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بیان داشت : افزایش صادرات و کاهش واردات در جهش تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری نقشی مهم دارد که همه باید برای تحقق این راهبرد بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: صنایع کوچک و متوسط قلب تپنده اقتصاد کشور هستند و با تقویت آنها شاهد جهش تولید، رشد صادرات و افزایش اشتغالزایی خواهیم بود.

شهیدی گفت : در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و توسعه اقتصادی گام‌های بلندی برداشته شده است و این مهم روز به روز در حال افزایش است که امسال باید در کنار توجه به صنایع کلان به واحدهای خرد و زودبازده توجه بیشتری کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان عنوان کرد: جهش تولید یک تکلیف برای تمام مدیران و مسوولان است و باید تدابیری اتخاذ شود تا این مهم در سریع‌ترین زمان ممکن تحقق یابد.

وی افزود: سرمایه‌گذاران نیز در راستای تحقق جهش تولید رسالت سنگینی برعهده دارند و باید در این عرصه با جدیت وارد شوند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت : توسعه همه جانبه در امتداد اقتصاد مقاومتی است و در واقع توجه به واحدهای کوچک و زودبازده باید در جهش تولید بیشتر مدنظر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار