رضا سلیم ساسانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از فعالیت۶۰ هزار واحد صنفی در کل استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 22 June 2020

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در شهرستان کرمانشاه ۳۵ هزار واحد اصناف مجوز دار دارد فعالیت می کنند اتاق اصناف متشکل شده از  ۵۵ اتحادیه صنفی و نمایندگان حدود۶۰ واحد صنفی در کرمانشاه هستند .

وی خاطر نشان کرد:با توجه به وضعیت پیش آمده در استان و تشدید ویروس کرونا بازاریان همیشه پای کار بوده و هستند و با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی بازاریان بازوان ستاد انقلاب هستند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: بازاریان در این بیماری کرونا از نظر معیشتی و مالی کمک های فراوانی در قالب طرح مومنانه به افراد بی بضاعت استان کردند و از بازاریان تقاضا داریم که این کمک ها همچنان ادامه داشته باشد.

سلیم ساسانی تصریح کرد:اصناف استان نیز تا امروز از دستورالعمل‌های لازم را اجرایی کرده و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا زمان پایان یافتن این شرایط سخت به دستورات عمل کنند.

وی گفت:از بازاریان تقاضا داریم همانطور که در پیک اول بیماری به صورت خود جوش تعطیل کردندوبا توجه سخت بودن شرایط  همراه اتاق اصناف بودند در این مرحله هم همگام با ما باشند زیرا با تشدید ویروس کرونا مردم به ما نیاز دارند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در پایان گفت:امیدواریم بازاریان به صورت خودجوش نسبت به تعطیلی صنف خود اقدام کردند و پس عبور از این پیک و بازگشای صنف خود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار