هوا ی آذربایجان غربی پایان هفته به تدریج گرم‌تر می‌شود
کد خبر: ۸۶۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 21 June 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته به تدریج گرم‌تر می‌شود و این افزایش دما در مرکز استان تا ۶ درجه سانتی‌گراد نیز خواهد رسید.
 
یاسر اشتاد  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پلدشت با ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و شهرستان‌های چالدران و تکاب با دمای هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین شهرهای استان بودند.
 
وی اضافه کرد: فعالیت امواج بارشی در استان که از روز پنجشنبه آغاز شده، تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد و امروز، یکشنبه امواج ناپایدار فعالیتی بیشتر در مناطق شمالی و مرکز استان خواهند داشت.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این امواج ضعیف و زودگذر به صورت رگبارهای عصرگاهی بروز می‌کند، اضافه کرد: چالدران در روز گذشته مقدار اندکی بارش داشت.
 
اشتاد افزود: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و احتمال سقوط اشیا در اثر وزش باد دور از انتظار نیست و لازم است تا شهروندان در ترددهای خود نکات ایمنی را در نظر بگیرند.
 
وی اضافه کرد: انجام اقدامات به‌موقع در خصوص آبگرفتگی معابر شهری و اجتناب از تردد در حاشیه رودخانه‌ها از ضرورت روزهای آتی در آذربایجان‌غربی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار